تعلیق آزمایش یک موشک فراصوت آمریکا به خاطر نقایص فنی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، برنامه آزمایش یک موشک فراصوت به وسیله وزارت دفاع آمریکا به علت نقایص فنی به حالت تعلیق درآمده است.

تعلیق آزمایش یک موشک فراصوت آمریکا به خاطر نقایص فنی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ساعت زنانه، برنامه آزمایش موشک فراصوت در وزارت دفاع آمریکا به خاطر نقایص فنی با تعلیق روبرو شده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از افراد مطلع نوشت، این برنامه پنتاگون پس از آن متوقف شده که یک راکت کمکی حامل سلاح فراصوت، در بلند شدن از سطح زمین ناموفق ماند.

این خبرگزاری اضافه نمود، در این آزمایش پنتاگون قرار بود جنبه های مختلف دستگاه های راهنمایی در حال توسعه مربوط به این موشک ها مورد تأیید قرار گیرد.

دستگاه راهنمایی فراصوت، از یک راکت در ارتفاعات بالای جو و پیش از حرکت به سمت هدف با سرعت پنج برابر سرعت صوت شلیک می گردد.

روز چهارشنبه در دو آزمایش دیگر، نیروی دریایی و ارتش آمریکا نمونه های اولیه موشک های فراصوت را مورد آزمایش قرار دادند که به گفته پنتاگون موفقیت آمیز بودند.

از سوی دیگر، بعد از انتشار گزارشی درباره آزمایش یک فروند موشک مافوق صوت به وسیله چین و تکذیب آن به وسیله سخنگوی وزارت خارجه این کشور، نشریه فایننشال تایمز بار دیگر از انجام شدن آزمایش مشابه دیگری در تابستان به وسیله پکن اطلاع داد.

این نشریه بامداد پنجشنبه به نقل از چهار منبع آمریکایی مطلع به اطلاعات طبقه بندی شده گزارش داد: در 27 جولای سال جاری، ارتش چین موشکی را شلیک کرد که برای اولین بار از سیستم بمباران مداری جزئی برای پرتاب یک موشک مافوق صوت با قابلیت حمل کلاهک هسته ای دور زمین، استفاده می کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تعلیق آزمایش یک موشک فراصوت آمریکا به خاطر نقایص فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق آزمایش یک موشک فراصوت آمریکا به خاطر نقایص فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید