حمله سپهر حیدری به ستاره سپاهان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سپاهان اصفهان پیروز شد با گل دقیقه 95 محمد کریمی، پیروزی شیرینی را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس کسب کند. پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، امید نورافکن ابتدا مصاحبه نسبتا تندی علیه طرفداران رقیب انجام داد و سپس استوری عجیبی منتشر و حسابی کُری خواند.

حمله سپهر حیدری به ستاره سپاهان

نورافکن در صفحه شخصی اش نوشت: سپهرحیدری رو یادتونه؟ شبیه گل محمد کریمی نبود؟

منظور ستاره سپاهان، بازی هفته آخر این تیم مقابل پرسپولیس در هفته آخر لیگ هفتم بود که با گل دقیقه 96 سپهر حیدری به سود سرخپوشان تهرانی به انتها رسید و سند قهرمانی این تیم را امضا کرد.

سپهر حیدری که استوری امید نورافکن را دیده است در همین ارتباط به خبرورزشی گفت: خیلی خوب می دانم سپاهانی ها از سال 1387 تا امروز چه حسرتی بابت آن شکست می خورند. با وجود اینکه سال ها از آن گل و قهرمانی گذشته است باز سپاهانی ها دنبال گلی می گردند که شباهتی کوچک به آن گل داشته باشد اما زهی خیال باطل!

وی خطاب به امید نورافکن هم مطرح کرد: آقای نورافکن! این گل سپاهان انگشت کوچک گل من هم نمی گردد. گلی که من به یاری همبازیانم زدم، هفته آخر لیگ بود درحالی که این گل در هفته بیست و سوم زده شده است. آن گل سند قهرمانی پرسپولیس را امضا کرد درحالی که با این گل نمی توان تضمین کرد سپاهان قهرمان شده است. آن گل جلوی چشمان 120 هزار تماشاچی پرسپولیسی رقم خورد نه اینکه فقط 8 هزار پرسپولیسی به ورزشگاه آزادی آمده باشند و ... خلاصه آن که این گل هرگز درحدی نیست که با آن گل مقایسه گردد. می دانم پس از شکست 4 بر 2 و حذف از جام حذفی شرایط سختی را تحمل می کنید اما آن گل نشان دهنده عظمت پرسپولیس بزرگ بوده و خواهد بود. به خودتان هم زحمت ندهید چون مشابه ندارد!

منبع: فرارو

به "حمله سپهر حیدری به ستاره سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سپهر حیدری به ستاره سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید