خبرنگاران بازگشایی موزه شهر نیویورک با وجود تعدیل نیرو و کاهش درآمدها

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران- خبرنگاران- موزه شهر نیویورک که با شیوع کرونا بخش عمده درآمدهای خود را از دست داد و بسیاری از کارکنانش را اخراج کرد، ماه آینده بازگشایی می گردد.

خبرنگاران بازگشایی موزه شهر نیویورک با وجود تعدیل نیرو و کاهش درآمدها

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، بیشتر موزه ها به دلیل تعطیلی های اجباری ناشی از شیوع کرونا با مسائل اقتصادی روبه رو شده اند اما موزه شهر نیویورک یکی از آن موزه های کوچک یا میان رده ای است که به طور خاص جهت دشواری را پیش رو دارد. این موزه نیز چون موسسات هم ردیف خود برای برطرف هزینه ها به یک اعانه ناچیز 27 میلیون دلاری وابسته است و اهدانمایندگان ثروتمندی هم ندارد که با یاری های فوری از کاهش درآمد آن جلوگیری نمایند.

با شیوع کرونا، این موزه از ماه مارس (اسفند-فروردین) درهای خود را به روی بازدیدنمایندگان بست. از آن موقع تا به امروز، 20 درصد از 100 کارمند تمام وقت این موسسه اخراج شده و کارکنان به جامانده یا به مرخصی اجباری فرستاده شده اند یا ساعات کاری کمتری دارند. حقوق کارکنان بخش های اجرایی نیز تا 25 درصد کاهش یافته و مدیر و معاونش 35 درصد کمتر از گذشته حقوق می گیرند.

ویتنی دونهاوزر (Whitney Donhauser) مدیر این موزه آمریکایی ماه گذشته در ایمیلی بحران اقتصادی متوجه این موسسه را اینطور خلاصه کرد: تعطیلی موزه همانا و از دست رفتن منابع اصلی درآمد از فروش بلیت ورودی و کرایه سالن گرفته تا رویدادهای مهم جمع آوری یاریهای اقتصادی همان. برای رسیدگی به این وضع، هزینه ها در تمام بخش ها از جمله بخش کارکنان، برنامه های نمایشگاهی و آموزشی، مجموعه ها و عملیات عمرانی کاهش پیدا کرد.

متولیان موزه شهر نیویورک ضمن اشاره به کسری 1.9 میلیون دلاری در بودجه سال جاری از احتمال کسری در بودجه سال آینده این موزه می گویند. با وجود تمام این موانع و محدودیت ها، درهای موزه شهر نیویورک از 23 ژوئیه (2 مرداد 99) به روی بازدیدنمایندگان گشوده شده و نمایشگاهی درباره کرونا در آن برپا خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بازگشایی موزه شهر نیویورک با وجود تعدیل نیرو و کاهش درآمدها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازگشایی موزه شهر نیویورک با وجود تعدیل نیرو و کاهش درآمدها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید