بزرگترین موزه فضایی آمریکا در خطر تعطیلی به علت کرونا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اسپیس کمپ بزرگترین موزه فضایی آمریکا در ایالت آلاباما به علت شیوع کرونا و کاهش شدید بازدیدکنندگان درآمدهای خود را از دست داده و در معرض تعطیلی قرار گرفته است.

بزرگترین موزه فضایی آمریکا در خطر تعطیلی به علت کرونا

به گزارش خبرنگار گروه علمی ودانشگاهی وبلاگ ساعت زنانه به نقل از انگجت، شیوع کرونا باعث شده تا موزه مرکزی راکت و فضای آمریکا با تعطیلی های موقت و عدم حضور بازدیدکنندگان روبرو شود و حل این مشکل نیازمند جمع آوری 1.5 میلیون دلار بودجه است.

مدیران این موزه پیکاری موسوم به نجات کمپ فضایی را به راه انداخته و در قالب آن خواستار جمع آوری بودجه مذکور هستند. آنها تا به حال از این طریق تنها توانسته اند 250 هزار دلار جمع آوری کنند.

از زمان راه اندازی این مرکز از سال 1982 تا به حال بیش از یک میلیون نفر از علاقمندان به فعالیت های فضانوردی که در سال های بعد در این حوزه فعال شده اند از آن بازدید کرده و از امکانات آن بهره گرفته اند. موزه و کمپ فضایی آن در ماه مارس به علت شیوع کرونا تعطیل شدند و بعد از بازگشایی نیز درآمد بسیار اندک بوده است.

موزه و کمپ فضایی آن سالانه برای ایالت آلاباما 120 میلیون دلار درآمدزایی می کرد ولی حالا نیازمند 1.5 میلیون دلار کمک است و مدیران آن می گویند در صورت عدم جمع آوری این مبلغ آن را در اکتبر به طور کامل تعطیل می کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بزرگترین موزه فضایی آمریکا در خطر تعطیلی به علت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین موزه فضایی آمریکا در خطر تعطیلی به علت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید