خبرنگاران معین ساعات بازگشایی حرم مطهر رضوی به استان واگذار شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مشهد- خبرنگاران- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با موافقت رییس جمهوری از امروز دهم خرداد تصمیم گیری درباره ساعات بازگشایی صحن های حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) به ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی واگذار شد.

خبرنگاران معین ساعات بازگشایی حرم مطهر رضوی به استان واگذار شد

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، سعید نمکی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی افزود: البته تاکید داریم که حتما فاصله گذاری اجتماعی در هرگونه تصمیم گیری در خصوص ساعات بازگشایی حرم مطهر رعایت گردد.

وی همچنین در حاشیه این جلسه گفت: استاندار خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی یکی از بهترین، دل سوزترین و فهیم ترین استانداران کشور است و با اطمینان می گویم که نمره عملکرد ستاد مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی 20 بوده است.

وزیر بهداشت همچنین امروز در حاشیه دیدار با تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز در ستاد ملی مقابله با کرونا شنیدیم که زوار محترم حرم مطهر رضوی به دلیل گرمای هوا با مشکل روبرو هستند لذا از رییس جمهوری خواهش کردم به مشهد مشرف شوم و از نزدیک مسایل را ببینم و با استاندار خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی مسایل را جمع بندی کنیم تا سهل ترین و مناسب ترین شیوه برای به حداقل رساندن آلودگی و انتقال ویروس تهیه گردد.

نمکی ضمن رد بازگشایی رواق های حرم مطهر رضوی افزود: استفاده از ظرفیت صحن حرم مطهر رضوی برای زیارت حداقلی مردم باید به گونه ای مدیریت گردد که بهره برداری معنوی به بهترین شکل انجام گردد و کمترین آسیب روحی، روانی و جسمی متوجه مردم گردد.

وزیر بهداشت در سفر یک روزه به خراسان رضوی علاوه بر دیدار با استاندار و تولیت آستان قدس رضوی درباره تمهیدات لازم برای مهار و مقابله با ویروس کرونا همزمان با بازگشایی صحن های حرم مطهر رضوی تبادل نظر و تبادل نظر کرد.

درهای حرم مطهر رضوی 24 اسفند پارسال در پی مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بسته شد و ششم خرداد ماه امسال صحن های حرم مطهر امام هشتم (ع) به روی زائران بازگشایی گشت.

براساس آمار رسمی تا به امروز 148 هزار و 950 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به هفت هزار و 734 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معین ساعات بازگشایی حرم مطهر رضوی به استان واگذار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معین ساعات بازگشایی حرم مطهر رضوی به استان واگذار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید