خبرنگاران تندباد با سرعت 55 کیلومتر در ساعت خراسان شمالی را در نوردید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بجنورد- خبرنگاران- هواشناسی شهرستان اسفراین سرعت وزش باد شنبه شب این شهرستان واقع در جنوب شرق خراسان شمالی را 55 کیلومتر بر ساعت گفت.

خبرنگاران تندباد با سرعت 55 کیلومتر در ساعت خراسان شمالی را در نوردید

به گزارش خبرنگار وبلاگ ساعت زنانه، وزش تند باد شنبه شب که با بارش شدید باران رگباری نیز همراه بود، باعث شکسته شدن چند اصله درخت حاشیه خیابان و قطع برق در بعضی مناطق شهری و روستایی در شهرستان اسفراین شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اسفراین گفت: وزش تندباد شنبه شب باعث سقوط و شکسته شدن 2 اصله درخت در سطح این شهر شد که خسارت اقتصادی و جانی در بر نداشت.

قاسم نیک گفتار افزود : نیروهای خدماتی شهری پس از وقوع تندباد و سقوط درختان به مناطق خسارتی اعزام و درختان را از سطح جاده برای تسهیل در تردد خودروهای عبوری در سطح شهر جمع آوری کردند.

همچنین طبق گزارشات مردمی این تندباد باعث قطع برق بعضی از مناطق شهری و روستایی در شهرستان اسفراین شد که نیروهای اداره برق سرگرم آنالیز و برطرف خرابی برای از سرگیری روشنایی برق در این مناطق هستند.

فرماندار شهرستان اسفراین نیز به دنبال هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران بهاری و وزش باد شدید ، تمام دستگاههای خدمات رسان را در این شهرستان به حالت آماده باش در آورد .

مهدی کرامتی از مدیریت بحران شهرستان خواست تا با هماهنگی نیروهای ستاد مدیریت بحران نسبت به یاری رسانی به خسارت دیدگان احتاقتصادی ناشی از بارش شدید باران و تند باد در کمترین زمان اقدام نمایند.

پیگیری وبلاگ ساعت زنانه استان خراسان شاقتصادی برای دریافت گزارش نهایی میزان خسارت های احتاقتصادی ناشی از این تندباد در سایر شهرستان های این استان به دلیل عدم پاسخگویی مسوولان شهرستانی به نتیجه نرسید.

هواشناسی استان خراسان شاقتصادی 12 فروردین ماه جاری در اطلاعیه نارنجی نسبت به وزش باد و رگبارهای شدید باران بهاری در این استان هشدار داد.

طبق این گزارش شرایط ناپایدار جوی در استان خراسان شاقتصادی همراه با بارش شدید باران رگباری و وزش باد حداقل 24 ساعت آینده ادامه خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر در روزهای آینده در سطح شهرها و روستاهای این استان نیز وجود دارد و مدیریت بحران استانداری این استان نیز به مردم توصیه کرد تا از بیتوته کردن در حاشیه مسیل ها و رودخانه های خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تندباد با سرعت 55 کیلومتر در ساعت خراسان شمالی را در نوردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تندباد با سرعت 55 کیلومتر در ساعت خراسان شمالی را در نوردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید