خبرنگاران پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مشهد- خبرنگاران- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز (دوشنبه) و فردا در نقاط مختلف استان وزش باد پیش بینی شده است که در نقاط بادخیز همراه با گرد و خاک خواهد بود.

خبرنگاران پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی

محمد غیوری در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ساعت زنانه اضافه نمود: طی این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات، نیمه شمالی و شمال غرب استان نیز افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: از چهارشنبه هفته جاری فرایند تدریجی افزایش دمای هوا در این استان آغاز خواهد شد و در اوایل هفته آینده هوای استان سه تا پنج درجه نسبت به امروز گرمتر می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در بجستان با 68 کیلومتر در ساعت ثبت شده است. همچنین فریمان با کمینه دمای هوای 16 درجه سلسیوس و مه ولاتبا بیشینه دمای هوای 41 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین نقاط استان بوده اند.

وی اضافه نمود: در این مدت دمای هوای مشهد بین 21 تا 33 درجه در نوسان بود و امروز نیز دمای هوای این شهر در خنک ترین ساعت به 20 درجه و در گرمترین ساعت به 32 درجه سلسیوس می رسد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید