خلاقیت در استفاده از لاستیک فرسوده ماشین

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، لاستیک های فرسوده با کمی تغییر می توانند به وسایل جدیدی تبدیل شوند. کمربند، میز جلو مبلی و... نمونه هایی از استفاده مجدد لاستیک ماشین هستند.

خلاقیت در استفاده از لاستیک فرسوده ماشین

تا به حال فکر نموده اید که به جای دور ریختنوسایل قدیمی با اندکی خلاقیت و تغییر، می توانید دوباره از آن ها بهره ببرید؟ شاید درموردوسایل کوچک مثل کاغذهای رنگی، بطری ، مداد و یا دکمه های قدیمی و بی استفاده بهاین فکر افتاده باشید اما در خصوص لاستیک ماشین چطور؟ در اینجا چند راه کم هزینه وخلاقانه برای استفاده دوباره از لاستیکماشین به شما معرفی می کنیم.

1.یک باغچه کوچک بسازید

با صرف هزینه ای ناچیز چند قوطی رنگ مختلف بخریدو لاستیک های قدیمی و بی استفاده را رنگ آمیزی کنید. گل های دل خواه تان را از گلدان خارج نموده و درون لاستیک ها قرار دهید. به این ترتیب یک باغچه رنگی و متفاوتخواهید داشت.

2.سینک دستشویی

می توان از لاستیک ماشین به عنوان سینک دستشوییدر رستوران و یا پمپ بنزین استفاده کرد. این یک ایده جدید و کم هزینه خواهد بود.

3.خانه ای برای حیوانات خانگی

اگر یک جفت لاستیک قدیمی در خانه یا پارکینگ خوددارید، ابتدا آن ها را کاملا تمیز نموده و بعد با قراردادن چند تکه ملافه و چند عددبالش نرم برای حیوان خانگی خود یک خانه راحت و جدید بسازید.

4.میز جلو مبلی درست کنید

یک سطح صاف مثل شیشه را روی یک حلقه لاستیک پهنقرار دهید. به این ترتیب به سادگی می توانید یک میزجلو مبلی فانتزی و بی نظیر درست کنید.

5.کمربند لاستیکی با استفاده از لاستیک دوچرخه

با استفاده از لاستیک قدیمی دوچرخه می توانید یککمربند لاستیکی جدید و جالب تهیه کنید. کافی است چند سوراخ در لاستیک ایجاد کنید ویک سگک فلزی به آن وصل کنید. کمربند لاستیکی محکم شما آماده است.

6.یک یخچال کوچک در فضای باز

اگر برای پیک نیک به خارج از شهر رفتید ونوشیدنی هایی که همراه خود بردید گرم شده می توانید چند قطعه یخ تهیه کنید و آن هارا درون یک لاستیک ماشین بریزید و بعد قوطی های نوشابه را داخل یخ ها قرار دهید. بههمین سادگی می توانید از نوشیدنی خنک تان لذت ببرید.

7.تخت کفش پلاستیکی

می توانید یک تکه لاستیک ماشین را به اندازه کفکفش تان برش دهید و آن را به جای تخت کفش قدیمی خود وصل کنید. به این ترتیب می توانیدکفش مورد علاقه تان را دوباره بپوشید.

8.پارکینگ دوچرخه

لاستیک ها را از وسط ببرید و آن ها را با فاصلهکنار همدیگر قرار دهید و یک پارکینگ کوچک برای دوچرخه خود و دوستان تان بسازید.

9.یک تاب بامزه بسازید

با یک لاستیک قدیمی و چند متر طناب می توانید یکتاب بامزه برای بچه ها و یا حتی عظیم ترها بسازید. فقط حتما اول داخل لاستیک راتمیز کنید و بعد برای زیباترشدن تاب می توانید از بچه ها یاری بگیرید و لاستیک رارنگ آمیزی کنید یا روی آن نقاشی بکشید.

10.با استفاده از لاستیک ماشین ورزش کنید

برای تقویت عضلات و تمرینات ورزشی می توانید ازیک حلقه لاستیک بهره ببرید. ابتدا با لاستیک سبک دوچرخه آغاز کنید و وقتیبازوهای قوی تری پیدا کردید از لاستیک سنگین تر مثل لاستیک کامیون بهره ببرید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی وبلاگ ساعت زنانه

منبع: setare.com

به "خلاقیت در استفاده از لاستیک فرسوده ماشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت در استفاده از لاستیک فرسوده ماشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید