دارنده مدال برنز دنیا: برای برگزاری لیگ امیدوارم تصمیمی گرفته گردد که کشتی گیران ضرر نکنند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بهنام احسان پور گفت: امیدوارم در مورد برگزاری لیگ برتر تصمیمی گرفته گردد که کشتی و کشتی گیران ضرر نکنند.

دارنده مدال برنز دنیا: برای برگزاری لیگ امیدوارم تصمیمی گرفته گردد که کشتی گیران ضرر نکنند

به گزارش ، بهنام احسان پور در مورد برگزاری بیستمین دوره لیگ برتر کشتی، جام یادگار امام(ره) گفت: شرایط کشور طوری است که فعلا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ما هم به عنوان کشتی گیر آمادگی نسبی خود را حفظ می کنیم و در انتظار این هستیم که تصمیم خوبی برای لیگ کشتی گرفته گردد. ان شاالله تدابیری اتخاذ گردد مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردد چون لیگ تنها منبع درآمد کشتی گیران است. امیدوارم این رقابت ها برگزار گردد تا دست کشتی گیران خالی نماند.

وی اضافه کرد: باشگاهها اکثرا در این مدت بسته بودند و کشتی گیران به سختی تمرینات خود را به صورت انفرادی انجام دادند. باید ببینیم که ستاد مقابله با کرونا چه تصمیمی می گیرد. امیدوارم تصمیمی گرفته گردد که به سود کشتی و کشتی گیران باشد.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد دنیا در انتها گفت: یکی از پیشنهاداتی که داده شده، این است که مسابقات به صورت متمرکز برگزار گردد تا کشتی گیران هم در شرایط قرنطینه باشند و کنترل شوند. من فقط درخواست دارم تصمیمی بگیرند که کشتی گیران ضرر نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دارنده مدال برنز دنیا: برای برگزاری لیگ امیدوارم تصمیمی گرفته گردد که کشتی گیران ضرر نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارنده مدال برنز دنیا: برای برگزاری لیگ امیدوارم تصمیمی گرفته گردد که کشتی گیران ضرر نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید