دقیقی: آماده بازی با استقلال هستیم و خواسته ما اجرای قانون است، سازمان لیگ و ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیر تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند و درباره هرآنچه که واقعاً رخ داده است، تصمیم بگیرند.

دقیقی: آماده بازی با استقلال هستیم و خواسته ما اجرای قانون است، سازمان لیگ و ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سعید دقیقی در گفت وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره اعلام باشگاه استقلال مبنی بر ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان این تیم به کرونا و خبرهایی که درباره لغو مسابقه جام حذفی مطرح شده است، اعلام کرد: قبل از هر چیزی آرزوی سلامتی برای همه مردم کشورم دارم و امیدوارم سایه این ویروس منحوس هرچه سریع تر از ایران عزیز برداشته گردد. در ماجرای پیش آمده هم ما کاملاً تابع قانون هستیم و امیدواریم دوستان مان در باشگاه استقلال نیز در این باره از قانون و آیین نامه تبعیت نمایند.

وی اضافه کرد: شخصاً چند روزی بیشتر نیست که از این بیماری رهایی پیدا نموده ام و به دلیل ابتلا به ویروس کرونا حدوداً 20 روز کنار تیم پیکان نبودم. قانون این بود که بدون من به عنوان مدیر تیم هم بازی های پیکان برگزار گردد و بنده نیز تبعیت کردم.

دقیقی با اشاره به قوانین موجود برای لغو یک مسابقه از لیگ برتر به دلیل ابتلا به کرونا گفت: قوانینی که درباره لغو بازی در صورت شیوع کرونا در یک تیم فوتبال وجود دارد، کاملاً واضح و تعیین است. همه ما هم از این قوانین باخبر هستیم. در AFC و برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شاهد بودیم که اگر یک تیم فقط 13 بازیکن سالم در اختیار داشت که دو نفر از آنها دروازه بان بودند بازی ها برگزار گردید. فکر نمی کنم در ایران قوانین متفاوت باشد. حال از سازمان لیگ فوتبال و به خصوص مرکز پزشکی ایفمارک که صلاحیت این موضوع را باید تأیید نمایند، خواستار آنالیز دقیق تعداد کرونایی ها در باشگاه استقلال هستیم تا خدای نانموده حقی از تیمی ضایع نگردد.

مشاور اجرایی مدیرعامل و مدیر تیم فوتبال پیکان بعلاوه یادآور شد: ما در باشگاه پیکان همه امکانات و شرایط را برای میزبانی از استقلال مهیا نموده ایم و آماده برگزاری بازی فردا هستیم. امیدواریم سازمان لیگ فوتبال و مرکز ایفمارک به نام تیم ها توجه ننمایند و درباره هر چیزی که واقعاً رخ داده است، تصمیم بگیرند.

دقیقی در ادامه تأکید کرد: استاد، مربی و بزرگ بنده، آقای بیژن طاهری که بسیار برای ایشان احترام قائلم، امروز در جلسه هماهنگی بازی فردا حضور داشت، اما ایشان در جریان جلسه هیچ صحبتی درباره ابتلای بعضی اعضای تیم استقلال به کرونا انجام نداد. حتی نماینده فدراسیون فوتبال و سایر حاضران درباره مسائل بازی فردا برنامه ریزی کاملی انجام دادند، اما باز هم موضوعی در این خصوص مطرح نشد که این مسئله جای سؤال دارد.

مدیر تیم پیکان در انتها گفت: قطعاً ویروس کرونا با هیچکس شوخی ندارد و ما نیز دوست نداریم اتفاقی بیفتد که هیچکدام از برگزارنمایندگان بازی خودشان را نبخشند. اصل فوتبال به لذت بردن تماشاگران و مردم خلاصه می گردد و فقط خواهش می کنیم که دوستان هرچه را قانون درباره بازی فردا می گوید، اجرا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دقیقی: آماده بازی با استقلال هستیم و خواسته ما اجرای قانون است، سازمان لیگ و ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دقیقی: آماده بازی با استقلال هستیم و خواسته ما اجرای قانون است، سازمان لیگ و ایفمارک به نام تیم ها توجه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید