داورزنی: باید از ظرفیت خانواده والیبال برای ارتقای صندلی جهانی مان استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، رئیس فدراسیون والیبال گفت: هدف از برگزاری نشست های هم اندیشی، برآورده کردن انتظارات مردم از تیم ملی و والیبال ایران است و باید با استفاده از ظرفیت خانواده والیبال به ارتقای صندلی جهانی این رشته ورزشی یاری کنیم.

داورزنی: باید از ظرفیت خانواده والیبال برای ارتقای صندلی جهانی مان استفاده کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت زنانه، محمدرضا داورزنی در نخستین نشست هم اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور که در سالن استاد فارسی آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک در حال برگزاری است، گفت: به دلیل شرایط خاص کشور تعداد محدودی را به این نشست دعوت کردیم و از دوستانی که در این جمع قرار ندارند، عذرخواهی می کنم.

وی اضافه کرد: یقیناً برای موفقیت های این رشته ورزشی، افراد زیادی زحمت کشیدند و ان شاءالله در نشست های بعدی سایر دوستان را نیز دعوت می کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با تأکید بر اینکه افتخارات والیبال از زحمات همه عزیزان و خانواده عظیم والیبال به دست آمده است، توضیح داد: همه اعضای این خانواده عظیم برای دستیابی به اهداف مهم این رشته ورزشی نگران هستند و این گونه نشست ها، جهت رفع کردن این نگرانی ها برگزار می گردد.

داورزنی با یادآوری این که والیبال ایران در رده های سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی کسب نموده است و در رده عظیمسالان نیز در جمع هشت تیم برتر دنیا واقع شده است، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر و استفاده از توانایی خانواده این رشته ورزشی، به تثبیت و ارتقای این صندلی یاری کنیم.

وی مطرح نمود: این نشست برای نخستین بار در این سطح برگزار می گردد و امیدوارم یاریی برای معین شاخصه های انتخاب سرمربی تیم ملی داشته باشد، هر چند که شرایط ایران و دنیا از نظر بحران ویروس کرونا، به گونه ای است که هنوز تکلیف برگزاری مسابقات 2020 معین نیست.

رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد: برنامه پیشنهادی کنفدراسیون والیبال آسیا برای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان این رشته در قاره آسیا تدوین شده است، اما هنوز برگزاری آن ها نیز قطعی نیست. از سوی دیگر پیش بینی شده است که لیگ های ملی کشورها زودتر آغاز گردد تا در آوریل به انتها برسد که تیم های ملی فرصت مناسب برای آماده سازی المپیک توکیو داشته باشند.

داورزنی گفت: باید معین گردد که برای آینده والیبال کشور از چه راهکارهایی و چه ظرفیت های می توانیم استفاده کنیم و یا اینکه از تیم ملی چه انتظاراتی داریم.

استفاده از نظرات کارشناسان این رشته ورزشی برای اهداف بلندمدت والیبال و معین شاخصه های انتخاب مربیان تیم ملی در رده های مختلف سنی، از جمله اهداف این همایش یک روزه است. بیش از 60 کارشناس، پیشکسوت، مربی و نماینده رسانه در این نشست شرکت کردند و برای نخستین بار است که اینگونه هم اندیشی کلان برای والیبال کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داورزنی: باید از ظرفیت خانواده والیبال برای ارتقای صندلی جهانی مان استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: باید از ظرفیت خانواده والیبال برای ارتقای صندلی جهانی مان استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید