رضا درویش: نگران تکرار حادثه تلخ برای پرسپولیس هستم ، درخواست و قول مهم مدیرعامل سرخ ها

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت قهرمانی سرخپوشان جشن دیگری برای طرفداران این تیم برگزار خواهد شد

رضا درویش: نگران تکرار حادثه تلخ برای پرسپولیس هستم ، درخواست و قول مهم مدیرعامل سرخ ها

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در مورد ملاقات با نساجی گفت: میزبان تیم نساجی است و باتوجه به ظرفیت کم گنجایش ورزشگاه وطنی، 6 هزار بلیت خواهند فروخت که ده درصد متعلق به طرفداران پرسپولیس است. باوجود اینکه روز آخر لیگ است و بناست جشن قهرمانی آنجا برگزار گردد، متاسفانه ظرفیت برای طرفداران ما وجود ندارد که در فضای قهرمانی قرار بگیرند. ما در این زمینه تقصیری نداریم اما تعدادی که به ما سهمیه خواهند داد، طرفداران پرشور پر خواهند کرد.

مدیرعامل پرسپولیس با درخواست از طرفداران پرسپولیس مطرح نمود: طرفداران تا جایی که بلیت دارند، به ورزشگاه بیایند تا مسائلی به وجود نیاید. یقین دارم صدها هزار نفر دوست دارند شاهد قهرمانی باشند اما باید گنجایش ورزشگاه را در نظر بگیرند. امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه باشیم و بدون مسائل عمدی و سهوی باشد تا قهرمانی به تیم شایسته برسد.

او با اشاره به اتفاقی که در ملاقات پرسپولیس - شموشک رخ داد و با تخریب ورزشگاه، چند طرفدار جان خود را از دست دادند، گفت: چون یک خاطره سالهای دور از دهه هشتاد داریم و چند نفر از هموطنانمان را در یک حادثه از دست دادیم، ای کاش فضا بود که بازی در جای دیگری برگزار میشد. طرفداران ما دوست دارند در جشن قهرمانی باشند اما ما قول می دهیم یک جشن قهرمانی دیگر هم برگزار کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "رضا درویش: نگران تکرار حادثه تلخ برای پرسپولیس هستم ، درخواست و قول مهم مدیرعامل سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا درویش: نگران تکرار حادثه تلخ برای پرسپولیس هستم ، درخواست و قول مهم مدیرعامل سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید