رفتار های جنجالی ناصر الخلیفی بعد از شکست برابر رئال مادرید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، پس از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، ناصر الخلیفی به شدت کنترل خود را در رختکن از دست داده است. از نظر الخلیفی، دنی ماکلی داور هلندی مسابقه با تصمیم اشتباه خود روی گل اول رئال مادرید، مقصر اصلی شکست پاریسی ها است.

رفتار های جنجالی ناصر الخلیفی بعد از شکست برابر رئال مادرید

به نقل از کوپه؛ ناصر الخلیفی در رختکن حواشی متعددی به وجود آورده است:

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در رختکن منتظر داور مسابقه بود و به سمت او حمله کرده است. گفته می شود حتی چیز هایی از سمت الخلیفی به سمت داور پرتاب شده است. این موضوع باعث ورود نیرو های امنیتی به ماجرا شده است.

ناصر الخلیفی در حالی که در پی داوران می گشت در رختکن گم شد و با یکی از کارکنان رئال مادرید در یک اتاق روبرو شد. یکی دیگر از کارکنان باشگاه رئال مادرید که درحال ضبط اتفاقات و فیلم گرفتن از الخلیفی بود، با برخورد تند رئیس پاری سن ژرمن روبرو شد. ناصر الخلیفی، او را به مرگ تهدید کرده و گفته است تو را می کشم!

لئوناردو و همراهان ناصر الخلیفی ضمن عذرخواهی از شخص مذکور، از او درخواست کردند فیلم و صدا های مربوط به این اتفاقات را پاک کند. ناصر الخلیفی در لحظه ورود به رختکن پاری سن ژرمن بر سر همه فریاد کشید و به در و دیوار ضربه می زد. این موضوع باعث تعجب همه از جمله بازیکنان پاریسن ژرمن شد.

داور در گزارش خود نوشته است که ناصر الخلیفی و لئوناردو بعد از بازی با داوران بسیار بد و تهاجمی برخورد کردند و سعی داشتند به زور وارد رختکن داوران شوند. الخلیفی پس از ورود به رختکن داوران، جهت ورودی اتاق را مسدود کرده و به تجهیزات یکی از داوران آسیب زده است.

طرفداری

منبع: فرارو

به "رفتار های جنجالی ناصر الخلیفی بعد از شکست برابر رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار های جنجالی ناصر الخلیفی بعد از شکست برابر رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید