رقیب بی ام و X4 و پورشه ماکان به میدان آمد، عکس

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مرسدس بنز از مدل کوپه GLC رونمایی کرد. کوچکترین شاسی بلند کوپه مرسدس بنز با تغییراتی در ظاهر و پیشرانه و امکانات همراه بوده است.

رقیب بی ام و X4 و پورشه ماکان به میدان آمد، عکس

امیرمسعود عابدینی: برادر کوچکتر GLE کوپه با مدل 2024 وارد بازار جهانی می گردد.از نظر طراحی،بیشترین تغییر در قسمت پشتی خودرو اتفاق افتاده است.

در نمای جلویی با همان چهره تهاجمی مدل استاندارد روبه رو هستیم.جلوپنجره ستاره ای AMG در این مدل به چشم می خورد.انگار قرار است در مدل های تازه مرسدس بنز سبک تازهی از دیلایت ها را ببینیم.این دیلایت های تازه به این شکل است که یک خط کشیده در بالا و سپس دو خط جدا از هم در پایین قرار می گیرند.دقیقا همین اتفاق در فیس لیفت مدل GLE هم رخ داد و احتمالا در سگمنت سدان هم همین سبک با تغییراتی اجرا گردد.

اما مهم ترین تغییر ظاهری در این خودرو کوپه شدن آن است.جایی که انتهای خودرو به صورت روان و چشم نوازی کشیده تر شده است.

رینگ های 19 اینچی تازه که با نسخه 20 اینچی هم قابل سفارش هستند،در این قسمت دیده می گردد.با این اصلاحات انجام شده در این قسمت،ضریب درگ به عدد 0.27 رسیده است.

نمای پشتی GLC کوپه تازه از نسل قبل بسیار اسپرت تر شده است.چراغ های باریک شده با گرافیک L مانند و جزئیات ریز،این قسمت را مجذوب نماینده تر نموده اند.

هر دو چراغ با یک نوار مشکی براق به هم متصل شده اند.

کابین خودرو هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد نداشته و تجهیزات و ادوات AMG در آن دیده می گردد.دو نمایشگر 12.3 اینچی کیلومترشمار و 11.9 اینچی مرکزی در کنار دریچه های 3 تایی تهویه هوا بسیار خودنمایی می نمایند.

پکیج AMG Line امکاناتی مثل سیستم صوتی سه بعدی برمستر و شارژر وایرلس و رابط کاربری MBUX را در اختیار شما قرار می دهد.سانروف پانوراما به صورت استاندارد در تمام نسخه ها وجود دارد.

سیستم های پیشرفته کمکی راننده مثل دوربین 360 درجه Surround View و بعلاوه دوربین مخصوص برای نشان دادن مستقیم زمین در جلوی خودرو،در این مدل حضور دارند.

قلب تپنده GLC کوپه 2 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر است که از یک سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی برای فراوری 255 اسب بخار قدرت و 295 نیوتون متر گشتاور استفاده می نماید.

متاسفانه اگر کشورمان با مشکلاتی مثل تحریم و ممنوعیت واردات خودرو دست و پنجه نرم نمی کرد،این خودرو با توجه به سازگاری با قوانینی مثل حجم موتور کمتر از 2500 سی سی،می توانست وارد مارکت ایران گردد.

هنوز قیمت دقیق GLC کوپه تازه اعلام نشده و احتمالا فول ترین نسخه آن در رنج قیمتی 55 تا 65 هزار دلار عرضه گردد.احتمالا نسخه های قوی تری از این خودرو به وسیله مرسدس بنز معرفی گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رقیب بی ام و X4 و پورشه ماکان به میدان آمد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب بی ام و X4 و پورشه ماکان به میدان آمد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید