ساخت خانه ای که 360 درجه می چرخد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یک شهروند ترکیه ای و برادرانش یک خانه چوبی دو طبقه به وزن 40 تن بر روی یک سیستم ریلی ساختند که از موتور صنعتی استفاده می نماید و خانه را می توان با کنترل از راه دور 360 درجه چرخاند.

ساخت خانه ای که 360 درجه می چرخد

خانه چوبی با قابلیت چرخش 360 درجه که به وسیله یک شرکت ساختمانی در ریزه ساخته شده است در مرکز توجه قرار گرفته است. به گفته طراح این خانه، تقاضای زیادی برای این خانه دو طبقه که با کنترل از راه دور آغاز به چرخیدن می نماید وجود دارد.

به گزارش فرارو، خانه ای که جمیل اگزیلمز آن را ساخته با یاری چرخ هایی که روی ریل حرکت می نمایند، 360 درجه می چرخد.

اگزلمز با یاری برادرانش مطالعاتی انجام داد تا خانه این چوبی را مطابق با معماری محلی به روز کند و آن را مدرن تر کند. وی پس از مذاکره با چندین شرکت در نهایت تصمیم به ساخت خانه گردان گرفت.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

این سیستم که با یاری چرخ هایی که روی ریل می چرخند، از نظر وزن، مقاومت در برابر زلزله و دوام تست شده و گواهی انطباق اخذ شده است.

اگزلمز و برادرانش یک خانه چوبی دو طبقه به وزن 40 تن بر روی یک سیستم ریلی ساختند که از موتور صنعتی استفاده می نماید و خانه را می توان با کنترل از راه دور 360 درجه چرخاند.

وی به وبلاگ ساعت زنانه گفت که آن ها همواره در حال توسعه پروژه های تازه با درنظر گرفتن شرایط جغرافیایی هستند.

اگزلمز با بیان اینکه ساخت خانه در این منطقه به علت شرایط زمین و آب و هوا سخت است، گفت که تصمیم به ساخت خانه گردان گرفته اند.

وی، با اشاره به اینکه کار حدود یک سال طول کشید، گفت: تمام آزمایش ها ثابت کرد که خانه می تواند در برابر باد، زلزله، برف و تراکم افراد داخل با امکان حرکت همزمان به چپ و راست مقاومت کند.

منبع: عصر ایران

به "ساخت خانه ای که 360 درجه می چرخد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت خانه ای که 360 درجه می چرخد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید