هزینه های سفر به آنتالیا چقدر است؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هزینه های سفر به آنتالیا شامل یک سری هزینه های تعیین و البته یکسری هزینه های شناور است که دسته دوم هزینه ها به راحتی می توانند تغییر نمایند. شهر آنتالیا یکی از شهر های ترکیه است که اخیراً ایرانیان تمایل زیادی برای سفر به آن از خود نشان داده اند. یک شهر تفریحی، توریستی و گردشگری که جذابیت های خود را دارد. ما در این مقاله آخرین و جدیدترین قیمت های سفر به این شهر را با شما در میان خواهیم گذاشت.

هزینه های سفر به آنتالیا چقدر است؟

برای خرید ارزان ترین تور آنتالیا از وبلاگ ساعت زنانه اینجا کلیک کنید.

هزینه های سفر به آنتالیا

شهر آنتالیا سالانه پذیرای گردشگران و البته تورهای گردشگری فراوانی است که هر سال در شهر ترکیه برگزار می شوند. در این شهر تور های متنوعی برای بازدید و گردش مسافران وجود دارد، به همین علت قیمت تور ها متفاوت و متنوع هستند. به هر حال سفر کردن به شهر آنتالیا به شما یاری خواهد نمود تا در سواحل آن احساس آرامش کنید، بنابراین بنظر ما این سفر ارزش هزینه های پیش رو خواهد داشت. در این شهر هتل های بی نظیر وجود دارند که یاری می نماید تا شما سفری پر خاطره و مجذوب کننده داشته باشید.

هزینه های سفر به آنتالیا به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را با یکدیگر آنالیز می کنیم. برای مثال اگر شما تصمیم بگیرید با ماشین شخصی سفر کنید هزینه های متفاوتی را نسبت به سفر با تور پرداخت خواهید کرد. ما تقریبی از قیمت ها و هزینه سفر به این شهر را به صورت نسبی در ابتدای سال 1401 برای شما بیان می کنیم.

  • هزینه سفر با خودرو به آنتالیا

اگر تصمیم بگیرید برای سفر به شهر آنتالیا از خودروی شخصی خود بهره ببرید بد نیست بدانید که برای اخذ گواهینامه بین المللی یک ساله 141 هزار تومان، برای برچسب CD و IR مبلغی معادل 4 هزار و 500 تومان، برای گرفتن پلاک بین المللی 420,000 هزار تومان، دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو 130,000 تومان، کاپوتاژ یا مجوز خارج شدن از کشور اگر بدون بازدید خودرو باشد 16500 تومان و اگر با بازدید خودرو صورت بگیرد 30 هزار تومان، بیمه 10 روزه ماشین که البته با در نظر گرفتن شرکت بیمه فرق دارد و هزینه بنزین خود را در ترکیه که هر لیتر بنزین حدود 5/6 تا 7 لیر در ترکیه برای شما هزینه در بر خواهد داشت. هزینه های سفر به آنتالیا با خودرو برابر با جمع مبالغ بالا خواهد بود که برای ابتدای سال 1401 تخمین زده شده اند.

  • هزینه سفر با هواپیما به آنتالیا

هـزینه های سفر به آنتالیا با هواپیما بستگی به شرکت هواپیمایی شما دارد. البته تمام شرکت ها رنج قیمتی متفاوتی را برای مسافران خود در نظر دارند اما بطور مثال ساعت پرواز می تواند بر روی قیمت بلیط اثر گذار باشد. در این بین قیمت بلیط هواپیما از ایران به آنتالیا قیمتی مابین 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 8 میلیون تومان خواهد بود که متغیر است.

  • هزینه سفر با تور به آنتالیا

یکی از راه های مطمئن برای سفر به شهر آنتالیا، تورهای مسافرتی هستند که که با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. تفاوت این تورها براساس درجه هتل و خدماتی که در آنها ارائه می گردد فرق دارد که البته مناسبترین راه از نظر ما برای سفر به شهر آنتالیا استفاده از این تورها است.

آب و هوای شهر آنتالیا در فصل های مختلف سال

آنتالیا در حالت کلی از 365 روز سال، 300 روز آفتابی دارد و به همین علت یک بهشت واقعی برای ورزشکاران است. در این شهر شما می توانید کوهنوردی، موج سواری، قایقرانی، اسکی روی آب و غیر را امتحان کنید و از این فعالیت ها در برترین آب و هوای موجود لذت ببرید. اما بد نیست بدانید که در هر فصل آب و هوای این شهر چگونه است تا بتوانید فصل سفر خود را راحت تر انتخاب کنید.

  • بهار آنتالیا

برترین زمان برای سفر به آنتالیا فصل بهار است. آب و هوا در این فصل مساعد و مناسب است و با آغاز تعطیلات تابستانی شما به راحتی می توانید سفری مجذوب کننده به این شهر داشته باشید. نباید فراموش کنید که به علت آب و هوای مناسب در سواحل مدیترانه، هوا گرم تر شده و بلیط های ارزان هواپیما زودتر از حد و تصور شما رزرو می شوند. رقابت در شهرهای ساحلی مدیترانه برای جذب گردشگر بسیار بالاست و شهر آنتالیا یک گزینه بی نظیر و بی رقیب برای مسافران و گردشگران محسوب می گردد. هزینه های سفر به آنتالیا در فصل بهار می تواند مناسب و مالی باشد.

  • تابستان آنتالیا

تابستان در ترکیه و آنتالیا نسبتاً خشک و گرم است. اما احتمالا برایتان جالب خواهد بود که بدانید این فصل جزء شلوغ ترین فصل های سفر در آنتالیا محسوب می گردد و تعداد مسافران آنتالیا از سراسر جهان در این شهر بسیار زیاد است. ناگفته نماند که فستیوال های رنگارنگ و مجذوب کننده نیز در ماه های تابستان در آنتالیا برگزار می شوند. درجه هوا بین 38 درجه سانتی گراد تا 32 درجه سانتی گراد است و به علت هجوم مردم به این شهر برای گذراندن تعطیلات تابستان و انجام تفریحات تابستانی، بیشتر هتل ها پر هستند و هزینه های سفر به آنتالیا در این فصل نسبتا بالا است.

  • پاییز آنتالیا

فصل پاییز در شهر آنتالیا فصلی هزار رنگ و زیباست. هوا هنوز خیلی سرد نشده و شما آنتالیای هزار رنگ را در این فصل خواهید دید. هنوز هم در فصل پاییز خصوصاً در مهر و آذر شور و حال سفر موج می زند و ناگفته نماند که در این زمان شما می توانید برترین خرید ها را در شهر آنتالیا داشته باشید. برندهای مختلف تخفیف های وسوسه کننده ای برای اجناس خود قرار داده اند که شما با سفر کردن در این فصل به شهر آنتالیا می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم از آب و هوا لذت ببرید و هم خرید مناسب و مجذوب کنندهی داشته باشید.

  • زمستان آنتالیا

زمستان آنتالیا با بقیه فصول فرق دارد. در این فصل باران های موسمی بین 1 تا 3 روز طول می کشد و ماه دسامبر در دسته مرطوب ترین ماه های سال محسوب می گردد. بارش ها در آنتالیا با سیل رعد و برق همراه هستند اما مدت زمان کوتاهی ادامه دارند. به محض انتها یافتن باران، پرتو درخشان و گرم خورشید نورافشانی می نماید و به سرعت به شهر و مردم گرما می بخشد.

شنا کردن در آب های سرد و در فصل زمستان آنتالیا، مناسب نیست و اگر در این فصل به آنتالیا سفر کردید باید در استخر های گرم و سرپوشیده شنا کنید. هزینه های سفر به آنتالیا در فصل زمستان به علت وجود گردشگران کم و خالی بودن بیشتر هتل ها، مناسب است. اگر تحمل باران و بارش های ناگهانی و تند را داشته باشید به شما توصیه می کنیم در این فصل به شهر آنتالیا سفر کنید.

هتل های ارزان و مناسب آنتالیا

اگر قصد شما این است که هزینه های سفر به آنتالیا خود را کم نموده و در آن ها صرفه جویی کنید، ما به شما برای انتخاب اقامتگاه، هتل باکوس پانسیون، هتل آنتالیا پالاس و هتل لارا آتالا را پیشنهاد می کنیم تا اقامتی مالی و ارزان همراه با آسایش را تجربه کنید. هتل های نامبرده شده با اینکه هزینه کمتری نسبت به دیگر هتل ها دارند اما امکانات با کیفیت و خوبی را در اختیار شما قرار خواهند داد که سبب می گردد تا سفری به یادماندنی، مجذوب کننده و پر خاطره را تجربه کنید.

فاصله آنتالیا تا استانبول

اگر احتمالاً قصد داشتید که از آنتالیا خود را به استانبول برسانید بد نیست بدانید که به وسیله 2 راه هوایی و زمینی می توانید این کار را انجام دهید. فاصله هوایی راستا آنتالیا تا استانبول 481 کیلومتر و فاصله زمینی این دو شهر از یکدیگر 804 کیلومتر برآورد شده است. راستا زمینی به استانبول از آنتالیا 9 ساعت طول می کشد و در این بین ما شما را به تماشا و لذت بردن از منظره ها مجذوب کننده پیشرو دعوت می کنیم.

سفری پرخاطره به آنتالیای خاطره ساز

در این مقاله قصد ما این بود که به شما یاری کنیم تا هزینه های سفر به آنتالیا را تخمین زده و برآوردی نسبی برای سفر پیش رو، داشته باشید. به هر حال در هر مسافرتی، ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده ای رخ دهند که هزینه های سفر شما افزایش یابند. شما باید همواره مبلغی بیشتر از مبلغ برآورد شده نهایی خود را به همراه داشته باشید تا در مواجهه با این اتفاقات با مشکل خاصی روبرو نشوید.

منبع: الی گشت

به "هزینه های سفر به آنتالیا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به آنتالیا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید