سردرگمی صنعت پوشاک در معین هدف

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، یک مقام مسئول گفت: هیچ وقت یک منظره دقیق برای صنعت پوشاک در کشور معرفی نشده است.

سردرگمی صنعت پوشاک در معین هدف

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه مالی وبلاگ ساعت زنانه، افتخاری عضو هیئت مدیره اتحادیه فراوری کنندگان پوشاک گفت: سوالی اصلی این است که آیا هدف مشخصی برای صنعت پوشاک در نظر گرفته شده است یا خیر؟

او ادامه داد: اساسا هیچ وقت یک منظره دقیقی برای صنعت پوشاک معرفی نشده است و هنگامی که به آمارها نگاه می کنیم، مشاهده می کنیم که این آمارها به صورت تناژی ارائه می شوند و با این نگاه نمی توانیم منظره درستی را طراحی کنیم. به طور مثال کشور بنگلادش تمام تمرکز خود را روی اشتغال زایی گذاشت و بیست میلیون نفر در صنعت پوشاک آن مشغول به کار هستند.

افتخاری ادامه داد: وقتی یک تفکر اکوسیستمی داشته باشیم، همه واحدها کنار هم می توانند یک حیات پایدار و سالم داشته باشند. واحد های صنعتی یک سری ویژگی هایی را دارا هستند و واحدهای میانه و کوچک هم ویژگی های دیگری را دارا هستند و با یکدیگر متفاوت هستند. وقتی راستا صنعت پوشاک به درستی تبیین گردد، قاعدتاً تمام واحدها می توانند از آن بهره ببرند.

او ادامه داد: باید راستا به درستی تبیین گردد و به شعار سال که موضوع مانع زدایی و پشتیبانی است، در بحث حاکمیتی دقت زیادی داشته باشیم ، اگر این موضوع صورت گیرد قطعا کل این زنجیره می تواند حیات پایداری را داشته باشد .

این مقام مسئول گفت: چطور می توان یک واحد صنعتی در تابستان با قطعی برق همراه باشد و انتظار صادرات از آن داشت. قطعی برق به طور میانه قیمت تمام شده کالا را افزایش می دهد. بعلاوه چطور می توان مواد اولیه یک واحد فراوریی را به مدت چهار ماه در گمرک نگه داشت و از آن انتظار داشت که صادرات انجام دهد. چطور می توان هدف را برای صادرات معین کرد در صورتی که مسائل عدیده بانکی برای واحدهای فراوریی وجود دارد، با این موانع، گمراهی و نبود هدف به طور جدی در این موضوع مشکل داریم و به مرحله خاصی راه پیدا نمی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سردرگمی صنعت پوشاک در معین هدف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردرگمی صنعت پوشاک در معین هدف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید