شوک زودهنگام لک به پرسپولیس، شکست سرخپوشان برابر نفت در نیمه اول

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، آخرین ملاقات از هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 19:30 دقیقه امروز یکشنبه بین تیم های صنعت نفت و پرسپولیس در استادیوم تختی آبادان برگزار گردید که نیمه اول این ملاقات با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به سرانجام رسید. محمدرضا غبیشاوی(7) برای صنعت نفت گل زد.

شوک زودهنگام لک به پرسپولیس، شکست سرخپوشان برابر نفت در نیمه اول

سرخپوشان در شرایطی گام در این میدان گذاشتند که رقیب اصلی آنها برای قهرمانی دقایقی قبل توانسته بود در یک ملاقات مهم گل گهر را شکست دهد تا شاگردان فرهاد مجیدی همچنان شانس اول قهرمانی باشد.

پرسپولیس در این ملاقات با حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی به میدان رفت.

بازی هنوز سروشکل منظمی به خود نگرفته بود که حامد لک پس از یک بازی نیمکت نشینی به علت ضعف فنی، بازهم گل محمدی را از تصمیمش پشیمان کرد و با یک اشتباه عجیب و بچگانه سرخپوشان را عقب انداخت.

در دقیقه 7 این ملاقات نفتی ها از سمت راست حمله ای را روی دروازه مهمان تهرانی خود پی ریزی کردند که سیدجلال مقابل بازیکن حریف حضور داشت این بازیکن توپ آرامی را روی دروازه سرخپوشان ارسال کرد و در شرایطی که هیچ بازیکنی مزاحم لک نبود و می توانست به راحتی توپ را در اختیار بگیرد، توپ از میان دست هایش رها شد و وارد دروازه شد.

پس از آب سردی که دروازه بان سرخپوشان به روی پیکر تیم ریخت کوشش آنها برای رسیدن به گل تساوی شروع شد و موقعیت های خوبی هم به وجود آوردندن انا هر چه زدند به در بسته خورد.

مهمترین فرصت برای سرخپوشان در دقیقه 36 رقم خورد که همکاری مهدی ترابی و وحید امیری بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت عالی کرد اما ضربه امیری را دروازه بان صنعت نفت مهار کرد.

پرسپولیس در تمام دقایق بعد از گل تیم برتر میدان بود و توپ را در اختیار داشت اما دفاع پرتعداد صنعت نفت اجازه نداد این تیم به گل تساوی برسد. در دقیقه نیمه اول هم مهدی ترابی توپی را روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد که کمال کامیابی نیا برای زدن ضربه روی خط دروازه به هوا بلند شد اما دروازه بان زردها اجازه زدن ضربه را به او نداد تا نیمه اول با پیروزی زردهای آبادان به انتها برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شوک زودهنگام لک به پرسپولیس، شکست سرخپوشان برابر نفت در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک زودهنگام لک به پرسپولیس، شکست سرخپوشان برابر نفت در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید