صحنه گردان جهان در کتابفروشی ها

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سلسله کتاب های دریچه ای به حقیقت جهان نوشته وحید لحمی و فرزاد یوسفی شیوه ای نو در تبیین معارف دینی است و ادامه دهنده راه کسانی است که در سبک بیان معارف دینی تحویل آفریده اند. در این کتاب ها کوشش شده با ادبیاتی ساده و روان متنی مستند، علمی و دقیق ارائه گردد. متنی که در عین علمی بودن، خشک و آکادمیک نیست.

صحنه گردان جهان در کتابفروشی ها

جلد اول این مجموعه با عنوان اینجا هتل نیست چندی پیش به چاپ رسیده است.

در جلد دوم این مجموعه با عنوان صحنه گردان جهان که اخیرا به وسیله انتشارات کتاب جمکران منتشر شده، به این سؤالات پرداخته می گردد که آیا مدرسه جهان که ما صبح تا شب در آن زندگی می کنیم و با مشکلاتش درگیر هستیم، مدیر و مدبری هم دارد؟ آیا مدیرش در صحنه حاضر است یا تدبیر را به اراده های انسان ها و حوادث و شرایط پیرامونی سپرده است؟ تا چه حد این مدیر در تدبیرگری حوادث جهان حاضر است؟ و ...

در بخشی از کتاب می خوانیم: می دانیم همه انسان های دیندار پولدار نیستند. در طول تاریخ، بسیاری از مردان خدا وضع مالی خوبی داشته اند، از انبیا و علما و صلحا، مثل سلیمان نبی و بسیاری هم فقیر بوده اند، مانند بسیاری از علما. بعضی هم در برهه ای غنی و در برهه ای فقیر بوده اند، همانند ایوب نبی و بسیاری از متدینان. همین الان هم همین طور است و همه علما و متدینان وضع مالی یکسانی ندارند. همه انسان های بی دین هم پولدار نیستند. بسیاری از انسان های بی دین، فقیر و بعضی هم پولدار هستند. بعضی در برهه ای دارا هستند، ولی بعد فقیر می شوند یا برعکس. همه شما تعداد زیادی از مردم فقیر را می شناسید که بی دین هستند و بسیاری از پولدارها هم دین دار نیستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "صحنه گردان جهان در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه گردان جهان در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید