ظاهر عجیب مدل 2024 خودروی کره ای محبوب ایرانیان

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هیوندای و شرکت خواهرش کیا، پول زیادی را برای محصولات الکتریکی خود خرج می نمایند، اما خودرو های موتور احتراق داخلی هنوز برای برند های کره ای مهم هستند، زیرا هیوندای نسل بعدی شاسی بلند سانتافه خود را در دست توسعه دارد.

ظاهر عجیب مدل 2024 خودروی کره ای محبوب ایرانیان

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اوتواکسپرس، این شاسی بلند هفت نفره باید در سال 2024 بازگردد و رونمایی کامل در اواخر امسال اتفاق خواهد افتاد. آخرین تصاویر جاسوسی ما نشان می دهد که خودروی نو مطمئناً یکی از مدل های بزرگ تر هیوندای خواهد بود و به عنوان جایگزینی برای شاسی بلند نو تمام الکتریکی Ioniq 7 عمل می نماید.

با وجود استتار سنگین، می توانیم ببینیم که شکل کلی سانتافه بسیار زاویه دارتر از مدل های پیشین است. ما انتظار نداریم که طرحی شبیه به Ioniq 5 داشته باشد، اما ظاهری متفاوت دارد.

یک برآمدگی بزرگ در محور عقب وجود دارد که به ردیف سوم صندلی اجازه می دهد تا آن را به یک شاسی بلند هفت نفره تبدیل کند. در قسمت عقب نیز می توانیم نوک اگزوز تک خروجی را ببینیم.

فیس لیفت نسل چهارم سانتافه فعلی هیوندای در سال 2021 در واقع شامل یک پلت فرم نو بود که آن را عریض تر، بلندتر و طولانی تر از قبل می کرد.

ما انتظار داریم نسل پنجم سانتافه نو همان پلتفرم N 3 را حفظ کند، با این که خط موتور فعلی به طور بالقوه تغییراتی را برای کارآمدتر شدن در دست دارد. هیچ سانتافه خالص الکتریکی ساخته نخواهد شد، زیرا Ioniq 7 نقش یک SUV بزرگ تمام الکتریکی خانواده پسند را در خط فراوری هیوندای ایفا خواهد نمود.

فضای داخلی احتمالاً فناوری را از Ioniq 6 نو به عاریت گرفته است. باید یک جفت صفحه نمایش 12 اینچی را در کنار یکدیگر روی داشبورد ببینیم و همانطور که کونا آینده نشان داده است، طراحی کلی کابین تمیز و مینیمالیستی خودرو های الکتریکی هیوندای خواهد بود.

منبع: فرارو

به "ظاهر عجیب مدل 2024 خودروی کره ای محبوب ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر عجیب مدل 2024 خودروی کره ای محبوب ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید