ظریف: قدرت رییس جمهوری یاغی در راه اندازی جنگ هسته ای، نگران کننده است

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری توئیتر خود نوشت قدرت بدون کنترل رییس جمهوری یاغی در راه اندازی جنگ هسته ای مساله نگران کننده ای است.

ظریف: قدرت رییس جمهوری یاغی در راه اندازی جنگ هسته ای، نگران کننده است

محمدجواد ظریف در این توئیت آورده است، رییس جمهوری یاغی که علیه مردم خود کینه جویی می کند، در طول چهار سال گذشته، به مراتب علیه مردم ما و دیگران اقدامات بدتری را انجام داده است.

وزیر امور خارجه در ادامه این توئیت نوشت: مساله نگران کننده این است که همین فرد از قدرت بدون کنترل در راه اندازی جنگ هسته ای برخوردار است؛ این یک نگرانی امنیتی برای تمام جامعه بین المللی است.

شب گذشته و تنها ساعتی بعد از خاتمه سخنرانی ترامپ نشست مشترک کنگره با ریاست مایک پنس آغاز شد اما در همان ساعات اولیه خبری نمایندگانی که در حال تایید آرای الکترال کالج بودند را به ترس و لرز انداخت و آن هجوم حامیان ترامپ به ساختمان کنگره بود.

توقف نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری که با شور و یورش طرفداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره متوقف شد واکنش های بین المللی را در پی داشت و بسیاری از سران و مقامات عالی جهان ضمن سرزنش اقدام ترامپ و طرفدارانش در به راه انداختن شورش، نسبت به وقایع واشنگتن ابراز نگرانی کردند.

با هجوم طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره و تلاش برای ورود به ساختمانی که در حال شمارش آرای الکترال کالج بودند، تمام درهای کنگره قفل شد و نیروهای امنیتی در برابر شورشیان به صف کشیدند.

در تیراندازی ها در جریان این شورش، دست کم چهار نفر کشته و ده ها نفر هم زخمی شدند که تعدادی از آنها از نیروهای پلیس هستند. دست کم 53 نفر هم در جریان شورش بازداشت شدند. تعدادی نیروی پلیس هم در این درگیری زخمی شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ظریف: قدرت رییس جمهوری یاغی در راه اندازی جنگ هسته ای، نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: قدرت رییس جمهوری یاغی در راه اندازی جنگ هسته ای، نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید