فرمانداران جوابگو بودن را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران/خراسان رضوی وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید ارتباطات خود را با مردم افزایش دهند، تاکید نمود: جوابگو بودن باید در دستور کار فرمانداران باشد.

فرمانداران جوابگو بودن را در دستور کار خود قرار دهند

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران سراسر استان در محل استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: خراسان رضوی با وجود داشتن مرزهای مشترک گسترده با کشورهای همسایه در ثبات امنیت و آرامش کامل به سر می برد.

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران حاضر در جلسه تاکید نمود: همه دست اندرکاران باید کوشش نمایند در برگزاری انتخابات ضوابط قانونی بطور کامل رعایت گردد و از اقدامات سلیقه ای پرهیز نمایند.

وی به همین دلیل ادامه داد: فرمانداران در زمینه انتخابات بایدها و نبایدها را رعایت نمایند تا شائبه طرفداری از فرد یا گروه خاصی ایجاد نگردد.

معتمدیان اعتماد عمومی را مهم ترین سرمایه اجتماعی کشور دانست و اظهار داشت: همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید از این سرمایه اجتماعی مراقبت نمایند تا خدشه ای به آن وارد نگردد، یکی از مهمترین اهداف مدیریت استان برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری، آرامش و امنیت کامل است. باید تمام شرایط فراهم گردد تا مردم، افراد مورد نظر خود را در کمال امنیت و سلامت انتخاب نمایند.

استاندار خراسان رضوی گفت: توصیه ما به فرمانداران تعامل حداکثری با مجموعه های نظارتی است چرا که در سایه این تعامل امورات به نحو احسن پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید ارتباطات خود را با مردم افزایش دهند، تاکید نمود: جوابگو بودن باید در دستور کار فرمانداران باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معتمدیان با تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر مدیران و فرمانداران با رسانه ها گفت: رسانه ها تاثیرگذاری و نقش ویژه ای در توسعه همه جانبه هر منطقه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فرمانداران جوابگو بودن را در دستور کار خود قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران جوابگو بودن را در دستور کار خود قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید