مجموعه دیدنی از عکس کریسمس و جشن سال نو میلادی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، با نزدیک شدن به شروع سال 2017 میلادی و برگزاری جشن سال نو مجموعه ای بسیار دیدنی و زیبا از عکس کریسمس را برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم.

مجموعه دیدنی از عکس کریسمس و جشن سال نو میلادی

کریسمس یا نوئل جشنی است که هر ساله با شروع سال نو میلادی همراه می گردد. این جشن ها پیشینه تاریخی دوری دارد و از سالیان قبل مسیحیان کریسمس را جشن گرفته و آن را به یکدیگر تبریک می گویند.

این جشن در آیین مسیحیت به منظور گرامی داشت زادروز مسیح برگزار می گردد. به همین منظور ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در 25 دسامبر شروع گشته و تا جشن خاج شویان در روز 6 ژانویه ادامه می یابد. هرچند مهم ترین عید مذهبی مسیحیان، روز عید پاک (به عنوان روز مصلوب شدن و رستاخیز عیسی) است، بسیاری به خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می دارند. با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می گردد، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم، این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم. کریسمس با آیین های ویژه ای به طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی خیالی به نام بابانوئل در آن نقشی مهم دارد. مسیحیان برای جشن دریافت میلاد عیسی مسیح به کلیساها می فرایند، در منزل یک درخت کاج را تزیین و چراغانی می کنند و در خیابان ها و کوچه ها دسته دسته سرودهای پرستشی و شکرگزاری اجرا می کنند.

به همین مناسبت و ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی و برگزاری جشن عظیم کریسمس در ادامه برای دیدن عکس های بسیار زیبا و جالب از جشن کریسمس در سراسر دنیا با ما همراه باشید.

گردآوری: مجله اینترنتی وبلاگ ساعت زنانه

منبع: setare.com

به "مجموعه دیدنی از عکس کریسمس و جشن سال نو میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه دیدنی از عکس کریسمس و جشن سال نو میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید