مهدی طارمی پاسخ ادعای دراگان اسکوچیچ را داد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، حرف های سرمربی تیم ملی درباره تاکتیک ناپذیری ملی پوشان فوتبال ایران واکنش مهدی طارمی را در پی داشت.

مهدی طارمی پاسخ ادعای دراگان اسکوچیچ را داد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ساعت زنانه، دراگان اسکوچیچ چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند، اما قدرت بدنی بالایی دارند. این ادعای دراگان اسکوچیچ با واکنش مهدی طارمی همراه شد.

مهدی طارمی که در بالاترین سطح فوتبال اروپا بازی می نماید، بدون آنکه اسمی از اسکوچیچ بیاورد، به این واقعیت اشاره نمود که فوتبالیست های ایرانی درک تاکتیکی بالایی دارند و مشکل جای دیگری است.

متن توییت مهدی طارمی با زنده باد ایران تمام شده است. پیش از این مهدی طارمی یک بار غیر مستقیم در مقایسه کی روش و اسکوچیچ در تلویزیون بوشهر حرف هایی زده بود که نشان می داد اعتقاد چندانی به سرمربی فعلی تیم ملی ندارد اما در تمام ماه های گذشته طارمی هیچ حرفی علیه اسکوچیچ یا خلاف گفته های او نزده بود اما این بار که سرمربی کروات تیم ملی خارج از مرزهای ایران فوتبالیست های ایرانی را از لحاظ درک تاکتیکی ضعیف معرفی نموده، مهدی طارمی در دفاع از فوتبالیست های ایرانی یادآوری نموده متاسفانه مسائل جای دیگری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهدی طارمی پاسخ ادعای دراگان اسکوچیچ را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی پاسخ ادعای دراگان اسکوچیچ را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید