همه آنچه باید درباره خرید پکیج و نگهداری از آن بدانید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، چند سالی است که پکیج های ساختمانی به رقیب آبگرمکن و موتورخانه های مرکزی تبدیل شده اند. ایمنی بالاتر و اشغال فضای کمتر آن ها باعث شده است اندازه خرید پکیج روز به روز بیشتر گردد.

همه آنچه باید درباره خرید پکیج و نگهداری از آن بدانید

پکیج یک دستگاه گرمایشی است که برای تأمین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی مثل شوفاژ مورد استفاده قرار می گیرد. هر زمان که احتیاج به آب گرم داشته باشید، بعد از بازکردن شیر آب گرم مشعل پکیج روشن می گردد و با بستن شیر و قطع مصرف آب گرم هم خاموش می گردد.

پکیج از نظر نحوه قرارگیری در دو نوع دیواری و زمینی فراوری شده و نصب پکیج برای هر واحد ساختمانی به طور مجزا انجام می گردد. به این ترتیب هر واحد از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی مستقل است.

بطور کلی خرید پکیج های دیواری برای فضاهای کوچک تر مثل آپارتمان های مسکونی و اداری مناسب هستند. در حالیکه خرید پکیج زمینی برای استفاده در ساختمان ها و خانه های با متراژ زیاد و ویلاها ارزان است.

یکی دیگر از مزایای مهم پکیج های گرمایشی کارایی بالاتر آن نسبت به موتورخانه و آبگرمکن است. اشغال فضای کم در کنار کارایی و ایمنی بالا باعث شده که پکیج رجحان چشمگیری نسبت به این سیستم ها داشته باشد.

در استفاده از پکیج ها احتیاجی به لوله کشی ساختمان نیست و نصب و تعمیر پکیج بسیار کم هزینه تر از موتورخانه مرکزی است. پکیج های گرمایشی مانند برج خنک کننده، سیستم های تهویه و دیگر تجهیزات تاسیساتی از رایج ترین مواردی هستند که ممکن است با خرابی آن ها روبرو شوید.

برای استفاده طولانی تر و با راندمان بهتر ضروری است که اطلاعات کافی را درباره نگهداری از این تاسیسات صنعتی کسب کنید. در ادامه به چند نکته کاربردی اشاره می گردد که با رعایت آن ها کمتر به تعمیر پکیج احتیاج پیدا می کنید.

  • در ابتدا از نصب پکیج در محل های خطرناکی مثل بالای گاز و مجاور مواد اشتعال زا خودداری کنید.
  • اگر دستگاه را در تراس قرار می دهید، آن را همیشه روشن نگه دارید تا دچار یخ زدگی نگردد.
  • معمولا هر یک سال تا یک سال و نیم ضروری است که پکیج را سرویس و اسیدشویی کنید تا با مسائلی مثل گرم نشدن آب و صدادادن دستگاه روبرو نشوید.
  • به صورت مرتب از فیلتر پلی فسفات جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در پکیج بهره ببرید.
  • یک پکیج قدرت کافی برای تامین همزمان آب گرم دو واحد مسکونی را ندارد. همیشه برای واحدهای مجزا، از پکیج های مستقل بهره ببرید.

با وجود رعایت تمامی نکات بالا هم ممکن است بالاخره به خرید و نصب پکیج نو یا تعمیر پکیج قدیمی خود احتیاج پیدا کنید. کاماپرس در ادامه چندین شرکت معتبر را معرفی می نماید که علاوه بر ارائه خدمات یادشده، فرصت خرید تهویه مطبوع ، برج های خنک کننده و دیگر تجهیزات تاسیساتی را هم برای مشتریان فراهم نموده اند.

تهویه آران انرژی

تهویه آران انرژی در زمینه فراوری و فروش سیستم های تهویه مطبوع (چیلر، هواساز، ایرواشر، پکیج یونیت و …) و بعلاوه طراحی و ساخت کلین روم فعال است. این مجموعه از اواخر دهه 1340 شمسی فعالیت خود را شروع کرد و همگام با پیشرفت کشور در زمینه های مختلف، با بینشی نواندیشانه و با استفاده از نیروهای جوان متخصص با فن آوری و دانش نوین، به فعالیت های خود ادامه داده است.

فروشگاه تأسیسات شوفاژکاران

بزرگترین مرکز فروش و پخش دستگاه های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع در کرج و استان البرز است که به اسم نمایندگی مجاز فروش محصولات و قطعات بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، شوفاژکار و … فعالیت می نماید. جهت خرید پکیج، آبگرمکن، رادیاتور، کولرگازی، داکت اسپلیت و … با ما تماس بگیرید: 02632755550 الی 1 ، 02632701063 ، 09121237002

نمایندگی مجاز حداد (بوتان ایران)

نمایندگی مجاز بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و شوفاژکار، با رتبه 1 کشور در سال های متوالی: نصب و تعمیر پکیج، آبگرمکن، رادیاتور، کولرگازی ، داکت اسپلیت و … در کرج و استان البرز، به وسیله تکنسین های ماهر با گارانتی قطعات و خدمات را ارائه می نماید. کافیست با تلفن چهار رقمی: 1880 (بدون پیش شماره) و یا 02633306000 تماس بگیرید.

دماگستر

انواع برج خنک کننده شامل مخروطی، مدار باز، مدار بسته، برج خنک کننده هیبریدی، جریان مخالف و متقاطع است که انواع آن با هدف تقلیل دمای سیال و زدایش گرمای تاسیسات صنعتی فراوری می گردد. شرکت دماگستر سازنده برتر انواع برج خنک کننده، با بالاترین کیفیت، ضمانت، طراحی و محاسبه دقیق برپایه دانش مهندسی مکانیک خود است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پکیج کار

یکی از بزرگترین مسائل مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری مسئله تعمیرات پکیج است و مصرف کنندگان این دستگاه همیشه در پی مرکزی معتبر در نزدیکی محل خود هستند. شرکت پکیج کار بزرگترین مرجع آموزش و خدمات انواع پکیج دیواری است که برای خدمت رسانی به همشهریان گرامی و ارائه خدمات تعمیر پکیج در تهران اقدام نموده است.

تعمیرکاران

با توجه به بالا رفتن قیمت تجهیزات ساختمانی و تاسیساتی و بعلاوه غیراصل بودن کالاهای حال حاضر، بسیاری از افراد در کشورمان به خرید موتورخانه و استخر و بعلاوه کلیه تجهیزات تاسیساتی روی آورده اند. در این بین خرید اجناس دست دوم احتیاجمند تخصص و اعتماد به فروشنده است که خرید از مراکز معتبر برترین کار است.

منبع: همگردی

به "همه آنچه باید درباره خرید پکیج و نگهداری از آن بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه آنچه باید درباره خرید پکیج و نگهداری از آن بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید