پاکسازی بیش از 18 میلیون مترمربع المان شهری در منطقه14

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه14 از پاکسازی و رسیدگی به شرایط معابر و المان های شهری در محله ها و بزرگراه ها و سرانه های عمومی این منطقه اطلاع داد.

پاکسازی بیش از 18 میلیون مترمربع المان شهری در منطقه14

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه14در این باره گفت:در راستای بهبهود کیفیت زندگی شهروندان در حوزه خدمات شهری و محیط زیست تا به امروز بیش از 521 هزار متر شست و شوی گاردریل ها، جداول، پل ها و سرپناه های اتوبوس و... اجرا شده و به منظور رضایت خاطر شهروندی و در راستای طرح بهاران خدمت این فعالیت ها استمرار دارد.

رضا برزگرمرادی با اشاره به لایروبی انهار رو باز و روبسته شهری بالغ بر 159 مترطول و شست و شو و رنگ آمیزی یبیش از 10 هزار مخازن جمع آوری پسماند و زیر مخازن بعلاوه ترمیم 200 مخازن آسیب دیده، اضافه نمود:به منظور نونوار شدن معابر بزرگراهی و محور های عبوری نیز نسبت به پاکسازی 899 هزار مترطول از جداول حاشیه معابر، 26 مترطول نیو جرسی، بیش از 217 هزار متر طول گاردریل، بیش از 140 هزار مترطول انواع نرده های ترافیکی و ترکیبی حاشیه بزرگراه ها و پل های هوایی فلزی عابر پیاده و سواره رو اجرا شده است.

وی در سرانجام با بیان اینکه نتایج این فعالیت ها اثرگذاری مطلوب در بهبود شرایط پاکیزگی معابر و کاهش پیغام های درخواستی شهروندان داشته، بر جدیت، دقت و سرعت در انجام فعالیت ها تا سرانجام طرح بهاران خدمت و استقبال از بهار تاکید نمود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاکسازی بیش از 18 میلیون مترمربع المان شهری در منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی بیش از 18 میلیون مترمربع المان شهری در منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید