حال و هوای بهار در منطقه13 با 30 نقاشی دیواری

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرگزاری خبرنگاران-30 دیوارنگاری با نقش و طرح گل و طبیعت به دیوارهای محورهای اصلی منطقه 13 و نواحی یک و دو جان تازه بخشیدند.

حال و هوای بهار در منطقه13 با 30 نقاشی دیواری

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت زنانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی با اشاره به اجرای 30 نقاشی دیواری در منطقه گفت: در راستای استقبال از بهار و پویش آمد بهار جان ها، طراحی و اجرای دیوارنگاری در محور خیابان دماوند حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا چهارراه تهرانپارس و نواحی یک و دو با همکاری و مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران و اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه13 اجرایی شد.

او با بیان اینکه عمده نقش دیوارنگاری ها، گل های رنگارنگ، پرنده و طبیعت است، اضافه نمود: این 30 نقاشی دیواری به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در خیابان دماوند و نواحی دو و سه، حال و هوای این بخش از شهر را در آستانه فصل بهار تغییر داده است.

شهردار منطقه 13 با اشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه نقاشی های دیواری در منطقه13 و تکمیل این طرح ها تا سرانجام سال ادامه داد : وجود چنین فضاهایی می تواند به مردم روحیه ببخشد و آنها را در فضای جدیدی قرار دهد، هر چه این اقدامات و زیبایی های بصری بیشتر گردد اثرات بهتری در شهر خواهیم دید.

علی احمدی یادآور شد: در راستای استقبال از نوروز 1401، حذف زوائد فیزیکی، رنگ آمیزی فضاهای شهری از قبیل جداول، ایستگاه های اتوبوس، کافوهای مخابرات، موانع u شکل و... در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حال و هوای بهار در منطقه13 با 30 نقاشی دیواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و هوای بهار در منطقه13 با 30 نقاشی دیواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید