پخش سریال لست آو آس از اواخر دی ماه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، بالاخره پس از مدت ها انتظار، تاریخ پخش سریال لست آو آس (The Last of Us) از شبکه اچ بی او معین شده است.

پخش سریال لست آو آس از اواخر دی ماه شروع می گردد

این سریال در 25 ژانویه 2023 (25 دی 1401) پخش خواهد شد. بنابراین برای کسانی که احتیاج به تجدید خاطره با داستان دارند، هنوز زمان کافی برای تجربه بازی قبل از آغاز پخش سریال وجود دارد. فصل اول این سریال شامل 9 قسمت خواهد بود که مشابه دیگر آثار شبکه اچ بی او به صورت هفتگی پخش می شوند.

سریال لست آو آس قرار است به وسیله کریگ مازین (Craig Mazin)، کارگردان و نویسنده سریال چرنوبیل و نیل دراکمن (Neil Druckmann)، نویسنده و کارگردان بازی لست آو آس، ساخته گردد. از بازیگران آن می توان به پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل، بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش الی، گابریل لونا (Gabriel luna) در نقش تامی، مرل دندریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر (Nico Parker) در نقش سارا، نیک آفرمن (Nick Offerman) در نقش بیل و غیره اشاره نمود.

وقتی صحبت از اچ بی او به میان می آید، انتظارات از این شبکه و به خصوص این سریال بالا می رود. تقریبا 9 سال از زمان عرضه بازی لست آو آس و طوفانی که در صنعت بازی به پا کرد، می گذرد. این بازی جوایز زیادی را از آن خود کرد و با دنباله خود، بیشتر از قبل به موفقیت های تجاری و هنری دست پیدا کرد . بنابراین اچ بی او بدون شک کار سختی در پیش خواهد داشت و باید دید که آیا می تواند هواداران سریال را راضی کند یا خیر.

در نهایت با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز از بازی منتشر شده و تریلر اخیر، به نظر می رسد که سریال از حیث داستانی شباهت زیادی به بازی خواهد داشت و حداقل از این منظر اقتباسی وفادارانه خواهد بود. البته به نظر شخصیت های جدیدی نیز در سریال حضور خواهند داشت و به بعضی از قسمت های داستان بازی، در سریال بیشتر پرداخت گردد. در هر صورت تا زمان پخش آن نمی توان به طور قطعی در خصوص موفقیت یا شکست آن صحبت کرد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "پخش سریال لست آو آس از اواخر دی ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش سریال لست آو آس از اواخر دی ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید