پیش بینی سرانجام رافت از نتیجه دربی ، هر 2 تیم برای برد می آیند ، امتیاز از دست دادن سپاهان را به قهرمانی نزدیک می نماید

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سرانجام رافت مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکنان این تیم در صورت داشتن دقت لازم در زدن ضربات آخر، می توانند با نتیجه دو بر یک یا سه بر دو پیروز دربی شوند.

پیش بینی سرانجام رافت از نتیجه دربی ، هر 2 تیم برای برد می آیند ، امتیاز از دست دادن سپاهان را به قهرمانی نزدیک می نماید

رافت در گفت و گو با وبلاگ ساعت زنانه درمورد برگزاری دربی 100 که می تواند نقش تعیین نماینده ای در تعیین قهرمان لیگ برتر داشته باشد، گفت: دربی همواره تعیین نماینده است. یکبار هم سال 78-79 ما استقلال را بردیم و قهرمان لیگ شدیم. البته آن زمان به این شکل نبود که در هفته های سرانجامی باشد. اما در کل خیلی مواقع استقلال توانست پرسپولیس را ببرد و قهرمان لیگ گردد یا برعکس پرسپولیس توانست استقلال را ببرد و عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

او اضافه نمود: در کل مطمئنا نتیجه دربی در تعیین قهرمانی تاثیر گذار است. حالا پرسپولیس این بازی را ببرد، سه بازی دیگر دارد. در سوی دیگر باید دید سپاهان بازی های خود را چه می نماید.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره اینکه استقلال در بازی قبلی خود توانست با 6 گل تیم طرفدار را شکست دهد و آیا این نشان از رجحان این تیم در دربی می دهد، تاکید نمود: اصلا ربطی ندارد. اینکه استقلال به طرفدار 6 گل زده حالا به پرسپولیس هم می تواند 6 گل بزند یا حتی دو گل بزند، اصلا اینطور نیست. چراکه هر بازی شرایط خودش دارد. حتی به نظر من استقلال مقابل پرسپولیس محتاط هم بازی خواهد نمود و برعکس هم می تواند باشد و پرسپولیس هم محتاط بازی کند. علت آن هم این است که هر دو تیم شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند و در صورت شکست در این مسابقه واقعا گرفتن قهرمانی برای شان خیلی سخت می گردد. سپاهان شرایطش بهتر خواهد شد.

رافت اضافه نمود: در 4 بازی پیش رو سپاهان با تیم های ملوان، پیکان، مسجد سلیمان و مس کرمان بازی خواهد نمود. آنها روی کاغذ بازی های آسان تری دارند؛ گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست. پرسپولیس هم دربی را ببرد، 3 بازی می ماند که به مراتب راحت تر خواهد بود.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به عملکرد ساپینتو در استقلال گفت: نسبت به نیم فصل اول و هر چه به سرانجام لیگ نزدیک می شویم، استقلال با برنامه تر بازی می نماید. به خاطر اینکه این تیم به طور کامل در دست ساپینتو است، شرایط فنی تیم را خوب می داند و توانسته تیم خوبی را جمع کند. آنهم در شرایطی که استقلال از آسیا حذف شده، ولی این موضوع علت نشده است از کورس قهرمانی عقب بماند؛ بلکه آنها تا لحظه آخر کوشش می نمایند و حتی الان یک امتیاز هم بالاتر از پرسپولیس هستند. استقلال تیم فوق العاده خطرناکی است.

بیشتر بخوانید:

  • درخواست ناصر محمدخانی از پرسپولیسی ها در دربی | اینگونه فقط آبروریزی می گردد | نباید درباره تبانی صحبت کرد

رافت درخصوص پیشبینی اش از نتیجه دربی شرح داد: نمی توان پیش بینی کرد؛ چراکه هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند. از سمتی دربی حساسی هم هست، اما با این حال اگر پرسپولیس در زدن ضربات نهایی خوش شانس و دقت لازم را داشته باشد با نتیجه دو بر یک یا سه بر دو پیروز می گردد. البته باید سبک بازی هر دو تیم را ببینیم. هنوز تعیین نیست تهاجمی بازی نمایند و یا رو به بازی دفاعی بیاورند، اما معمولا در چنین بازی هایی تیم ها زیاد به حریف موقعیت نمی دهند و بیشتر گل ها از روی ضربات ایستگاهی و اتفاقی به ثمر می رسد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در سرانجام تاکید نمود: با تمامی این تفاسیر به نظرم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس کوشش خواهند کرد که به برد برسند؛ چراکه در صورت مساوی در این بازی همه چیز به نفع سپاهان خواهد شد که عنوان قهرمانی را کسب کند.

گفت وگو: محمد زارعی

منبع: همشهری آنلاین

به "پیش بینی سرانجام رافت از نتیجه دربی ، هر 2 تیم برای برد می آیند ، امتیاز از دست دادن سپاهان را به قهرمانی نزدیک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی سرانجام رافت از نتیجه دربی ، هر 2 تیم برای برد می آیند ، امتیاز از دست دادن سپاهان را به قهرمانی نزدیک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید