گوگل می خواهد طیف رنگ پوست در محصولات خود و نیز در نتایج جستجو را گسترده تر کند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، گوگل اعلام نموده که اقدامات بیشتری را برای بهبود نمایش رنگ پوست های مختلف در محصولات خود انجام می دهد و مقیاس جدیدی را اجرا نموده که طیف رنگ پوست در دنیای واقعی را بهتر نشان می دهد.

گوگل می خواهد طیف رنگ پوست در محصولات خود و نیز در نتایج جستجو را گسترده تر کند

گوگل به خصوص در خصوص عدم نمایش بعضی رنگ پوست در رسانه ها و آنلاین حساس بوده است. سال گذشته، این شرکت Real Tone را برای پیکسل راه اندازی کرد که می گوید تنها نمونه ای از کوشش هایش برای بهبود نمایش رنگ های پوست متنوع در محصولات گوگل است.

برای ادامه این کوشش، گوگل دیروز با همکاری یک استاد دانشگاه هاروارد و جامعه شناس -دکتر الیس مونک- مقیاس رنگ پوست جدیدی را راه اندازی نموده است

این مقیاس 10 سایه دارد و در طی ماه های آینده در محصولات گوگل گنجانده خواهد شد.

گوگل آشکارا این مقیاس را منتشر نموده تا همه بتوانند از آن برای تحقیق و توسعه محصول استفاده نمایند.

بسیاری از مقیاس های رنگ پوست در گذشته، متناسب با رنگ پوست مردم نبود و مردم نمی توانستند خود را متعلق به یک گروه از آن مقیاس بدانند.

گوگل می گوید که با استفاده از مقیاس MST می تواند مطمئن گردد که یک محصول یا ویژگی در طیف وسیعی از رنگ های پوست به خوبی کار می نماید. این شرکت می گوید که این امر به ویژه در خصوص بینایی رایانه ای مهم است، زیرا تا حالا هوش مصنوعی عملکرد خوبی در تشخیص چهره و تشخیص هویت به خصوص در طیف رنگ های تیره نداشته.

مقیاس MST به صنعت فناوری یاری می نماید تا مجموعه داده های معرف بیشتری بسازد و مدل های هوش مصنوعی قادر می نماید تا در جهت عادلانه بودن آموزش و ارزیابی نمایند.

گوگل میخواهد از این مقیاس برای ارائه بهتر رنگ پوست در نتایج جستجوی گوگل استفاده کند. به عنوان مثال، اگر کسی بخواهد جستجویی در خصوص آرایش انجام بدهد، بهتر می تواند متناسب به رنگ پوست به محصولات آرایشی برسد.

Google Photos نیز به لطف ادغام مقیاس MST بهبود خواهد یافت. این شرکت سال گذشته راهی را برای بهبود ویژگی ارتقای اتوماتیک خود معرفی کرد و سال جاری مجموعه جدیدی از فیلتر های Real Tone را راه اندازی نموده که متناسب با رنگ پوست مقیاس MST هستند.

منبع: یک پزشک

به "گوگل می خواهد طیف رنگ پوست در محصولات خود و نیز در نتایج جستجو را گسترده تر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل می خواهد طیف رنگ پوست در محصولات خود و نیز در نتایج جستجو را گسترده تر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید