آلبرت اینشتین به زندگی بازگشت!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، آیا تا به حال این تمایل را داشته اید که به گذشته برگردید و با شخصیت های تاریخی که جهان را تغییر داده اند صحبت کنید؟ همه ما این آرزو را داشتیم و احتمالاً بیشتر مردم مایلند با یکی از درخشان ترین فکر هایی که روی این زمین قدم گذاشته اند، یعنی آلبرت انیشتین، صحبت کنند.

آلبرت اینشتین به زندگی بازگشت!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ساعت زنانه، این شرکت به دلیل ایجاد آواتارهای سه بعدی واقع گرایانه که با کاربران تعامل دارند، شناخته شده است. در دو سال گذشته، این شرکت تمرکز خود را بر روی توسعه آنچه آنها انسان دیجیتالی می نامند تغییر داده است که از هوش مصنوعی پیشرفته پشتیبانی می کنند و می توانند مقیاس بی نهایتی از تعامل انسانی را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نسخه ویژه پینین فارینا باتیستا معرفی گشت/ عکس

موبایل کیم جونگ اون خبرساز شد!/ عکس

پروژه بازآفرینی آلبرت انیشتین مطابق با برنامه دانشگاه عبری اورشلیم، همان موسسه ای که آلبرت انیشتین در سال 1918 تأسیس کرد، انجام شد.

هوش مصنوعی مورد استفاده UneeQ به طور مداوم در حال تکامل و در حال توسعه است. انیشتین دیجیتال با هر تعاملی که با کاربر دارد، باهوش تر و هوشمندتر می شود. روشی که او یاد می گیرد ثبت اطلاعات و دسترسی به یک پایگاه داده بزرگ است تا به موضوعی که هنوز با آن برخورد نکرده پاسخ دهد.

چند سوال پیچیده وجود دارد که شاید او هنوز نتواند به آنها پاسخ دهد، اما برنامه نویسان پشت این فناوری هر روز برای بهبود عملکرد او تلاش می کنند. چیزی که واقعاً جالب است، توانایی ادغام سازندگان برای استفاده از میکروفون و صحبت با او در زمان واقعی است که انگار واقعاً با او صحبت می کنید.

داده های رایجی که برای هر پاسخ علمی استفاده می شود، پایگاه دانش آموزشی WolframAlpha است که از نظر بسیاری، پیشرفته تر است. دیدن نه تنها توانایی های فکری این هوش مصنوعی، بلکه بازآفرینی واقعی انیشتین که در حال انجام ژست ها در زمان واقعی و حالات مختلف صورت بر اساس بحث است، واقعا شگفت انگیز است.

این پروژه نه تنها بر پشتیبان گیری از طریق پایگاه های اطلاعاتی دانش متمرکز است، بلکه یک بیوگرافی قوی از انیشتین به منظور درک روشی که انیشتین دیجیتالی باید پاسخ دهد متمرکز است و این را واقعاً می توان در پاسخ هایی که هنگام پرسیدن درباره چیزی می دهد مشاهده کرد.

منبع: HISTORY OF YESTERDAY

227227

منبع: خبرآنلاین

به "آلبرت اینشتین به زندگی بازگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبرت اینشتین به زندگی بازگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید