مهدکودک های چین در تسخیر روبات ها ، مربی های روباتیک جایگزین انسان ها می شوند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، چین میخواهد با هدف برقراری ارتباط قوی تر بین انسان و روبات و البته پیشرفت مهدکودک ها، مربیان رباتیک را جایگزین انسان ها کند.

مهدکودک های چین در تسخیر روبات ها ، مربی های روباتیک جایگزین انسان ها می شوند

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از سی نت، چین روبات اختصاصی و ویژه ای را برای مهد کودک ها انتخاب نموده است. روباتی که کیکو نام دارد و پیش از این نیز به محبوبیتی ویژه بین مردم دست یافته بود.

قرار است درجریان این کلاس ها، روبات ها با بچه ها در کلاس های بین فرنگی در پکن شرکت نمایند. اگرچه روبات کیکو یک معلم غیرعادی برای بچه ها است اما از داستان گویی تا آموزش به بچه ها را انجام می دهد.

این روبات 60 سانتی متر قد دارد و یک صفحه نمایش بزرگ به جای چهره در آن استفاده می گردد. کیکو با هزینه ای معادل 1500 دلار خریداری و در 600 مهد کودک در سراسر کشور چین حضور خواهد داشت.

روش کار کیکو با بچه ها به این ترتیب است که وقتی در جریان تعامل با آنان پرسشی مطرح می نماید و کودک به درستی پاسخ می دهد روبات چشمک می زند. البته استفاده از این روبات ها از دید بعضی معلم ها اشتباه محسوب می گردد. برای مثال یک معلم در مدرسه ای در پکن می گوید عدم تعامل انسان با بچه ها،آنان را سرد و بی احساس بار می آورد.

البته حضور روبات معلم ها در مدارس موضوع عجیبی نیست و در سال 2010، کره جنوبی از یک ربات در مدارس برای آموزش انگلیسی استفاده کرد.

منبع: انتخاب

به "مهدکودک های چین در تسخیر روبات ها ، مربی های روباتیک جایگزین انسان ها می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدکودک های چین در تسخیر روبات ها ، مربی های روباتیک جایگزین انسان ها می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید