معرفی کامل بهترین برندهای لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، لوازم تحریر یکی از مهم ترین مواردی هستند که طی دوران دانش آموزی و دانشجویی با آنها سر و کار دارید و خرید لوازم تحریر مانند خرید روان نویس، اتوماتیک، دفتر و دفترچه یکی از لذت بخش ترین خرید های دوران تحصیلی است که همه ما این لذت را تجربه کرده ایم. کیفیت این کالاها از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که استفاده از لوازم التحریر مرغوب می تواند لذت آموزش را دو چندان کند.

معرفی کامل بهترین برندهای لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی

این روزها نوشت افزار و لوازم التحریر در طرح ها، رنگ ها و سایزهای بسیار متنوعی تولید و عرضه می شوند، اما کیفیت این کالاها به اندازه ظاهر آنها اهمیت دارد. از طرف دیگر در سال های اخیر شرکت های تولید کننده ایرانی در زمینه تولید این دسته از محصولات پیشرفت بسیار زیادی کرده اند و این بازار در این سال ها بسیار رقابتی شده است. بنابر این می توان گفت که حتما نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیاد برای تهیه لوازم تحریر و نوشت افزار مرغوب نخواهد بود، بلکه شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر لوازم تحریر ایرانی را تهیه کنید و کیفیتی بسیار عالی را تجربه کنید. به همین دلیل تصمیم داریم در این مطلب شما را با بهترین برندهای لوازم تحریر آشنا کنیم.

انواع لوازم التحریر

پر مصرف ترین لوازم التحریر، نوشت افزار، دفتر و دفترچه هستند که جزء ضروری ترین ابزار تحصیل هم به تعداد می فرایند. با این حال مواردی مانند مداد رنگی، ماژیک، خمیر بازی، گواش و آبرنگ هم از لوازمی هستند که ممکن است طی دوران تحصیل لازم باشد آنها را تهیه کنید. در ادامه به معرفی بهترین و معروف ترین تولید کنندگان این محصولات خواهیم پرداخت.

پاپکو

برند پاپکو یکی از نام آشناترین برندهای تولید کننده لوازم تحریر ایرانی است که سال ها تجربه فعالیت در این زمینه را دارد. این شرکت با نام پارسا پلاستیک از سال 1363 فعالیت خود را آغاز نمود و محصولات این شرکت در حال حاضر در بسیاری از مؤسسات و ادارات هم مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین محصولات این شرکت پوشه های دکمه دار،کاور، اکسپدینگ فایل، کیف فایل، کلاسور و زونکن هستند. این برند همچنین دفترها و دفترچه های بسیار با کیفیتی را در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می کند که در میان بچه ها محبوبیت بسیاری دارند.

سی بی اس

شرکت سی بی اس یک شرکت فعال در زمینه تولیداتی نظیر نوشت افزاری مانند مداد و مداد رنگی، ماژیک، پاک کن، تراش، خط کش، خمیر بازی و گواش است. این شرکت تحت حمایت شرکتی با نام تجاری اشکان تجارت فعالیت می کند. برخی از محصولات این شرکت با نام پارسیکار هم تولید و عرضه می شوند. همچنین لازم به ذکر است برخی از محصولات این شرکت که تکنولوژی ساخت آنها در ایران وجود ندارد از شرکت های چینی خریداری شده و در ایران بسته بندی و عرضه می شوند. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل در سال های اخیر قیمت آنها فرایندی افزایشی داشته است.

از روان نویس میتوان برای نوشتن متن های مجذوب کننده، انواع خطاطی که نوعی تایپوگرافی دستی است استفاده میشود که بسیار حرفه ای است.

کرونا

کرونا یک برند ایرانی شناخته شده است که محصولات آن نسبت به کیفیتی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. مهم ترین تولیدات این شرکت عبارتند از ماژیک وایت برد، ست ابزار ترسیم، جوهر یدک ماژیک، اتوماتیک رنگی، خط کش، پرگار، تراش، پاک کن و غلط گیر. همچنین در سال های اخیر کاغذهای A4 هم از طریق این شرکت تولید می شوند. محصولات این برند کیفیتی مشابه با برند سی بی اس دارند اما با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

آریا

برند آریا از معروف ترین برندهای ایرانی است که بیشتر در زمینه تولیدات لوازم تحریر مهد کودک فعالیت می-کند. نام تجاری این شرکت نقش تندیس آریا است و از قدیمی ترین شرکت هایی است که در این زمینه فعالیت می کند. برند آریا که از سال 1340 تولیدات خود را آغاز کرده است از بهترین محصولات آن می توان از خمیر بازی و خمیر مجسمه سازی نام برد، اما مداد رنگی، مداد، پاستل، گواش، آبرنگ و رنگ انگشتی آریا هم کیفیت و محبوبیت بسیار زیادی دارند.

قیمت انواع لوازم تحریر

قیمت لوازم تحریر به عوامل گوناگونی بستگی دارد، اما به طور کلی لوازم التحریر و نوشت افزار تولیدات داخل کشور قیمت مناسب تری نسبت به انواع خارجی دارند. همچنین برند تولید کننده هم می تواند روی قیمت این کالاها تأثیر داشته باشد. از میان تولیدات ایرانی محصولات شرکت کرونا، کیان، سفیر، پارس، و شفیعی مقرون به صرفه هستند و در عین حال کیفیت مطلوبی را هم ارائه می دهند. محصولات پاپکو، آریا و سی بی اس با برخورداری از کیفیت بالاتر، قیمت بالاتری هم دارند اما به طور کلی می توان گفت که نسبت به تولیدات مشابه خارجی ارزش خرید بیشتری دارند.

خرید لوازم تحریر

خرید نوشت افزار در حال حاضر از دو روش اصلی قابل انجام است. در روش اول شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده، لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. در روش دوم هم از طریق فروشگاه-های اینترنتی معتبر و آنلاین شاپ ها قادر به انجام خرید خواهید بود. از مزایای خرید آنلاین می توان به این موارد اشاره کرد که شما در خریدهای اینترنتی فرصت بیشتری برای بررسی و انتخاب محصول در اختیار دارید. همچنین در فروشگاه های اینترنتی محصولات متنوع تری از برندهای مختلف در دسترس خواهند بود. شما می-توانید با انتخاب لوازم مورد نیاز خود و ثبت سفارش، محصولات مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

کلام آخر

لوازم تحریر یکی از اقلام جدایی ناپذیر فرایند آموزش و دوران تحصیل هستند و به همین دلیل توجه به کیفیت آنها اهمیت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر شرکت های داخلی نسبت به سال های گذشته پیشرفت زیادی داشته اند و محصولات با کیفیتی در آنها تولید می شود که در حال رقابت با محصولات خارجی هستند. به دلیل کیفیت بالای این محصولات و قیمت مناسبی که نسبت به محصولات خارجی دارند، توصیه می شود از نوشت افزار و لوازم تحریر داخلی استفاده کنید تا ضمن حمایت از شرکت های ایرانی، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید لوازم تحریر در حال حاضر از طریق فروشگاه های اینترنتی هم قابل انجام است و شما می توانید فرآیند خرید را برای خود آسان تر کرده و از منزل سفارش خود را ثبت کنید. در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین و با کیفیت ترین نوشت افزار و لوازم تحریر ایرانی آشنا کنیم تا لذت یک خرید به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنیم. امیدواریم مطالب این صفحه برای شما مفید واقع شده باشد.

منبع: فرارو

به "معرفی کامل بهترین برندهای لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل بهترین برندهای لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید