3 طرز تهیه سس قارچ رستورانی برای استیک، ساندویچ و سیب زمینی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سس قارچ از جمله خوشمزه ترین و لذیذترین رستورانی برای اضافه کردن به انواع استیک، پاستا، سیب زمینی، شنیسل، ساندویچ و … است. برای درست کردن سس قارچ کار زیادی پیش رو ندارید و به راحتی می توانید آن را در منزل آماده کنید. روش درست کردن سس قارچ به چند روش برای استیک و پاستا، انواع ساندویچ و سیب زمینی و سایر انواع غذا و فست فود را در مجله خبرنگاران بخوانید. در همراه ما باشید.

3 طرز تهیه سس قارچ رستورانی برای استیک، ساندویچ و سیب زمینی

طرز تهیه سس قارچ با خامه و پنیر برای استیک و پاستا (روش اول)

مدت زمان آماده سازی: 10 دقیقه

مدت زمان پخت سس قارچ: 20 دقیقه

کالری هر قاشق سس قارچ با پنیر و خامه: حدود 82 کیلوکالری

با طرز تهیه سس قارچ برای سرو کردن کنار و و سایر انواع فست فود ما همراه باشید.

مواد لازم برای سس قارچ رستورانی

  • کره: 2 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: 1 قاشق چای خوری
  • قارچ: 600 گرم
  • سیر: 2 حبه
  • خامه صبحانه: 1 پاکت
  • شیر: نصف لیوان دسته دار فرانسوی
  • پنیر موزارلا: 50 گرم
  • نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز: به اندازه دلخواه
  • جعفری ساطوری خرد شده: 50 گرم (اختیاری)

مراحل تهیه سس قارچ با خامه

سس قارچ با شیر و خامه یکی از خوشمزه ترین انواع این مدل سس برای سرو کنار استیک گوشت و پاستا است. در ادامه می توانید با مراحل نحوه تهیه سس قارچ همراه ما باشید.

مرحله اول؛ تفت دادن قارچ های خرد شده با کره و روغن

در نحوه درست کردن سس قارچ برای انواع استیک گوشت و پاستا و … ابتدا قارچ ها را بشورید و ورقه ای خرد کنید و سپس کره و روغن زیتون (یک قاشق چای خوری روغن زیتون یا روغن مایع برای این که کره نسوزد) را در یک تابه بریزید.

کره که گرم شد قارچ ها را در کره تفت دهید تا آب آن ها کشیده گردد. در صورت تمایل می توانید ، و و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

مرحله دوم؛ اضافه کردن سیر و خامه به قارچ ها

وقتی قارچ ها سبک و طلایی شدند سیر ریز رنده شده را اضافه کنید. کمی که بوی سیر بلند شد خامه را اضافه کنید (سیر نباید سرخ گردد). برای این اندازه قارچ، 1 پاکت خامه صورتی کافی است اما اگر پر خامه تر دوست دارید نصف یک پاکت خامه دیگر را هم اضافه کنید.

در صورت تمایل می توانید را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

مرحله سوم؛ اضافه کردن شیر به مایه سس قارچ

روی شعله ملایم گاز خامه را با قارچ مخلوط کنید تا سس یکدست گردد. حالا شیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا سس قوام پیدا کند. وقتی سس قارچ یکدست و صاف شد به اندازه دلخواه نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز به همراه پنیر پیتزا یا همان موزارلا رنده شده اضافه کنید. خوب سس را هم بزنید تا پنیر آب گردد و با گرمای سس ذوب گردد.

سس قارچ کمی بعد از پخت سفت می گردد پس اجازه ندهید زیاد غلیظ و سفت گردد. در صورت تمایل برای تهیه ، ، و به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی می توانید از فروشگاه های اقدام کنید.

طرز تهیه سس قارچ و پنیر برای همبرگر و هات داگ (روش دوم)

در طرز تهیه سس قارچ برای انواع ساندویچ هات داگ و همبرگر ابتدا باید آرد را با کره تفت دهید. سپس قارچ های خرد شده را در یک ماهیتابه مجزا حرارت دهید تا آب قارچ بخار گردد. سپس قارچ ها را به ترکیب کره و آرد اضافه کنید. اندازهی به قارچ اضافه و ادویه های لازم را هم اضافه کنید.

اجازه دهید سس قارچ شما بجوشد و به غلظت مناسب برسد. در این مرحله باید اندازهی پنیر موزارلا و خامه به سس اضافه کنید و بعد از چند دقیقه شعله گاز را خاموش کنید. از این سس برای خوشمزه شدن ساندویچ همبرگر و هات داگ بهره ببرید.

طرز تهیه سس قارچ رستورانی برای سیب زمینی سرخ نموده

در طرز تهیه سس قارچ برای سیب زمینی سرخ نموده باید کره را داغ کنید و آرد را در آن تفت دهید. سپس شیر را به این ترکیب اضافه کنید. سس را برای چند دقیقه هم بزنید. نمک، فلفل و آویشن را اضافه کنید. قارچ ها را خرد کنید و در یک ماهیتابه جدا تفت دهید و زمانی که آب اضافی قارچ گرفته شد، آن ها را به مایه سس اضافه کنید.

اجازه دهید سس شما برای چند دقیقه بجوشد و سپس شعله گاز را خاموش کنید. در صورت تمایل می توانید و را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های تهیه کنید.

سوالات متداول

در طرز تهیه سس قارچ جایگزین شیر چیست؟

در طرز تهیه سس قارچ جایگزین شیر، آب گوشت (استاک گوشت) یا آب مرغ (استاک مرغ) است.

طرز تهیه سس قارچ با آرد و شیر چگونه است؟

در طرز تهیه سس قارچ خوشمزه مخصوص انواع سوخاری با آرد و شیر باید ابتدا آرد را با کره تفت دهید. سپس شیر سرد را اضافه کنید و مواد را خوب هم بزنید. ادویه ها را به سس اضافه کنید و بعد از تفت دادن قارچ به صورت جداگانه، آن را به سس اضافه کنید.

طرز تهیه سس قارچ برای ساندویچ چگونه است؟

در طرز تهیه سس قارچ برای ساندویچ بهتر است به جای شیر از آب گوشت یا آب مرغ بهره ببرید تا سس شما خوش طعم تر گردد.

منبع: افق کوروش

به "3 طرز تهیه سس قارچ رستورانی برای استیک، ساندویچ و سیب زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 طرز تهیه سس قارچ رستورانی برای استیک، ساندویچ و سیب زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید