محبوب ترین پیتزا نیمه آماده در سوپرمارکت ها

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرنگاران- قیمت پیتزا نیمه آماده که معمولا آن ها را در یخچال سوپرمارکت ها می بینیم، از ابتدای سال دست کم 50 درصد افزایش پیدا نموده است. جعبه نیم کیلویی پیتزا مرغ نیمه آماده پمینا در این مدت تقریبا دوبرابر گران شده است و قیمت پیتزا پپرونی نیمه آماده برند کاپو از 44 هزار تومان به 68 هزار تومان رسیده است. با این حال داشتن صرفه مالی نسبت به خرید پیتزا آماده و روش ساده آماده کردن پیتزا نیمه آماده، باعث شده مثل بسته های همبرگر و شنیسل و ... جزو محبوب ترین غذا های نیمه آماده در سوپرمارکت ها باشد.

محبوب ترین پیتزا نیمه آماده در سوپرمارکت ها

1- قیمت پیتزا پپرونی نیمه آماده برند کاپو به 68 هزار و 900 تومان رسیده است. شش ماه قبل پیتزا پپرونی نیمه آماده برند کاپو را حدود 50 هزار تومان و اوایل سال 44 هزار تومان می فروختند. وزن آن 440 گرم و ابعاد جعبه 32 در 32 است و پشت جعبه پیتزا پپرونی نیمه آماده کاپو دستور پخت آن نوشته شده. باید این پیتزا را هفت تا 10 دقیقه در ماکروفر و دمای 220 درجه گذاشت. مواد تشکیل دهنده پیتزا پپرونی نیمه آماده پمینا شامل آرد نول، روغن زیتون، مخمر، شکر، نمک، آب، کالباس پپرونی تخمیری، پنیر موزارلا، سس پیتزا، قارچ، سیر تازه و ادویه معطر می گردد. از همین برند کاپو در سوپرمارکت ها پیتزا چیکن استروگانف را با وزن 450 گرم، تقریبا 89 هزار تومان می فروشند و قیمت پیتزا رست بیف با وزن 570 گرم به 150 هزار تومان رسیده است.

2- پیتزا رویال برند 202 یکی دیگر از غذا های نیمه آماده محبوب در سوپرمارکت هاست. این یکی را 101 هزار تومان می فرشوند و وزنش 450 گرم است. مواد اصلی پیتزا رویال 202 را سوسیس گوشت، قارچ، زیتون، فلفل، دلمه و پنیر است. تا قبل از مصرف پیتزا نیمه آماده را باید در دمای منفی 18 درجه نگه داشت و روش پخت آن به این شکل است که باید پیتزا را پس از یخ زدائی کامل در دمای 230 درجه سانتی گراد به مدت 10 تا 15 دقیقه گرم کرد. برند 202 را بیشتر با برگر های نیمه آماده می شناسیم و به جز پیتزا رویال، پیتزا نیمه آماده پپرونی آن هم با وزن 450 گرم و قیمت 92 هزار و 500 تومان در سوپرمارکت ها وجود دارد.

3- قیمت پیتزا مرغ باربیکیو پمینا به حدود 89 هزار تومان رسیده است. همین جعبه را پارسال حدود 50 هزارتومان و دو سال قبل 35 هزار تومان می فروختند. وزن این پیتزا 470 گرم و ابعاد جعبه آن 24 در 24 سانتیمتر است. گوشت مرغ، پنیر پیتزا، سس باربیکیو، قارچ، ذرت شیرین، پیاز، آرد نول، آب، نمک تصفیه شده خوراکی و روغن خوراکی مایع گیاهی جزو مواد پیتزا مرغ باربیکیو پمینا به حساب می آیند و باید این پیتزا را قبل از خوردن بین 10 تا 15 دقیقه گرم کرد.

4- پیتزا مخلوط رباط را می گردد به شکل تک اسلایس در سوپرمارکت ها پیدا کرد. قیمت پیتزا مخلوط تک اسلایس رباط حدود 54 هزار تومان است و وزن آن به 170 گرم می رسد. کالباس و گوشت چرخکرده، قارچ، پنیر، ذرت، پنیر و دلمه جزو مواد تشکیل دهنده پیتزا مخلوط رباط هستند و مثل همه پیتز اهای نیمه آماده باید آن را بین 10 تا 15 دقیقه گرم کرد. احتمالا انواع ساندویچ های سرد مثل ساندویچ کلاب کالباس، ساندویچ مرغ و ... را با نام رباط در یخچال بقالی ها و فروشگاه های زنجیره ای دیده باشید.

5- پیتزا مارگاریتا نیمه آماده سلینکو را یک سال قبل حدود 40 هزار تومان می فروختند و قیمت آن الان به 75 هزار تومان رسیده است. وزن آن 350 گرم است، یکی دیگر از پیتزا های نیمه آماده در سوپرمارکت ها محسوب می گردد و مواد اصلی آن پنیرموزارلا، گوجه، نشاسته سیب زمینی، بیکینگ پودر، روغن زیتون، رب گوجه فرنگی و ادویه به حساب می آیند. برند سلینکو که زیرمجموعه کاله است، پیتزا مارگاریتا خودش را به عنوان یک محصول بدون گلوتن معرفی می نماید و مثل همه سایر پیتزا های نیمه آماده باید آن را قبل از خوردن بین 10 تا 15 دقیقه گرم کرد.

انواع پیتزا نیمه آماده در سوپرمار کت ها

برند

وزن

قیمت

کاپو (پیتزا پپرونی)

440 گرم

68 هزار و 900 تومان

202 (پیتزا رویال)

450 گرم

101 هزار تومان

پمینا (پیتزا مرغ باربیکیو)

470 گرم

89 هزار تومان

رباط (پیتزا مخلوط)

170 گرم (تک اسلایس)

54 هزار تومان

سلینکو (پیتزا مارگاریتا)

350 گرم

75 هزار تومان

منبع: فرارو

به "محبوب ترین پیتزا نیمه آماده در سوپرمارکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین پیتزا نیمه آماده در سوپرمارکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید