477 پرونده تخلف در طرح نوروزی هرمزگان تشکیل شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای شروع طرح نظارت نوروزی تا به امروز در این استان 477 پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

477 پرونده تخلف در طرح نوروزی هرمزگان تشکیل شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا پیروی منش در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی هرمزگان افزود: ارزش این پرونده های تخلفی بیش از 4 میلیارد و 640 میلیون ریال است.

وی بیان نمود: بیشترین تخلف نیز مربوط به گران فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه و ارائه نکردن فاکتور فروش به مشتریان بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف نمایندگان هرمزگان اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار عید نوروز از ابتدای اسفندماه جاری شروعشده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بیان نمود: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا به امروز (12 اسفند) 7 هزار و 419 مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی هرمزگان اجرا شده است.

پیروی منش ادامه داد: این بازرسی ها به منظور پایش شرایط بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و مالی استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز 99 اجرا شده است.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی اجرا شده در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت مردمی تعداد 350 مورد گزارش از سوی مردم به صورت تلفنی و به وسیله سامانه 124 دریافت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: پیروی منش در خاتمه تأکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویای 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "477 پرونده تخلف در طرح نوروزی هرمزگان تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "477 پرونده تخلف در طرح نوروزی هرمزگان تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید