آخرین شرایط جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور ، تردد به شمال از جاده چالوس ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

آخرین شرایط جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور ، تردد به شمال از جاده چالوس ممنوع شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، طبق آخرین شرایط جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های انارک، هزارچم، ولی آباد، سیاه بیشه و وینه سنگین است.

ممنوعیت تردد همه وسایل نقلیه استان های تهران، البرز و مازندران در محور چالوس(جنوب به شمال) آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) به دلیل تخلیه بار ترافیکی اجرا می گردد.

تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر(شمال به جنوب) است.

بعلاوه ترافیک در محور هراز مسیر محدوده های بایجان، شاهاندشت و آب اسک (شمال به جنوب) و آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود سنگین است.

ترافیک در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) محدوده دماوند نیمه سنگین و در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است بعلاوه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بعلاوه ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک سنگین است.

بنابراین گزارش، محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می گردد بعلاوه محور غیرشریانی گیلانغرب - سومار نیز مسدود است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور ، تردد به شمال از جاده چالوس ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور ، تردد به شمال از جاده چالوس ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید