آذرباد: مس رفسنجان هدف های بزرگی دارد، کوشش کردم تا بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد محمد ربیعی گفت که نارنجی پوشان اهداف بزرگی را برای خود متصور هستند.

آذرباد: مس رفسنجان هدف های بزرگی دارد، کوشش کردم تا بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم

محسن آذرباد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعت زنانه، درباره شرایط فعلی تیمش گفت: بعد از چند روز استراحت تمرینات ما آغاز شد و خودمان را آماده بازی با تراکتور می کنیم. متأسفانه در آخرین بازی در زمین خودمان شکست خوردیم که اگر سه امتیاز بازی با آلومینیوم اراک را می گرفتیم به رده چهارم جدول صعود می کردیم. ما درصدد جبران این شکست هستیم و امیدوارم در بازی با تراکتور نتیجه خوبی کسب کنیم، هر چند که می دانیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که سال 99 برای مس چطور بود؟، خاطر نشان کرد: در مجموع سال خیلی خوبی بود، چون تیم ما به لیگ برتر صعود کرد و خوشبختانه تا خاتمه هفته هجدهم هم نتایج خوبی گرفتیم. تمام کوشش ما این است که در 12 بازی به جامانده بهترین عملکرد را از لحاظ امتیازگیری داشته باشیم و فوتبال زیبایی را هم به نمایش بگذاریم.

آذرباد در خصوص تمدید قرارداد محمد ربیعی توضیح داد: باشگاه مس رفسنجان هدف های بزرگی دارد و از حالا برای سال های بعد برنامه ریزی می نماید. من برای آقای ربیعی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مس با این مربی خوب به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

هافبک مس راجع به عملکرد خودش در این فصل هم گفت: تمام کوششم را کردم تا برای مس بازیکن تأثیرگذاری باشم. من پاس های زیادی دادم که با بدشانسی تبدیل به گل نشدند، ولی امیدوارم در ادامه بازی ها عملکرد بهتری داشته باشم و پاس گل بدهم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ساعت زنانه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آذرباد: مس رفسنجان هدف های بزرگی دارد، کوشش کردم تا بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرباد: مس رفسنجان هدف های بزرگی دارد، کوشش کردم تا بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید