احمد موسوی به تیم استقلال پیوست

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه و به نقل از باشگاه استقلال، سید احمد موسوی مدافع هافبک 28 ساله سابق تیم های گل گهر، تراکتور، ماشین سازی و ... در ساعات بامدادی امروز (پنجشنبه) با عقد قراردادی دو ساله، به استقلال پیوست.

احمد موسوی به تیم استقلال پیوست

وی بعد از عقد قرارداد با استقلال به رسانه رسمی این باشگاه گفت: من محصول آکادمی استقلال هستم و در سال 91 هم در امیدهای استقلال با آرش رضاوند همبازی بودم و در تمرینات بزرگسالان استقلال در آن فصل هم باهم شرکت می کردیم. از پیوستن دوباره به استقلال بسیار خوشحالم. گذر زمان و خواست خدا بود که به خانه خود برگشتم.

موسوی اضافه نمود: رفتن و برگشتن من به استقلال مثل یک سفر طولانی بود که حالا به خانه برگشتم. روزهایی که در آکادمی بودم، آرزو داشتم روزی در تیم بزرگسالان بازی کنم و الان اینجا هستم تا برای هواداران عزیز تلاش کنم. از قدیم هم گفته اند که هیچ کجا خانه خود آدم نمی شود.

وی در پایان اضافه نمود: من آمده ام که به استقلال در جهت موفقیت برای سال بعد کمک کنم و ان شاءالله بتوانم این کار را بکنم. من هم تلاش می کنم نقش هرچند کوچکی در موفقیت استقلال در فصل بعد داشته باشم و در نهایت دل هواداران استقلال را شاد کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "احمد موسوی به تیم استقلال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد موسوی به تیم استقلال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید