اخراج 7 هزار نفر از کمپانی مشهور فیلمسازی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، کمپانی دیزنی با کاهش 7 هزار شغل از این مجموعه، 3 درصد نیروی کارش را تعدیل می نماید.

اخراج 7 هزار نفر از کمپانی مشهور فیلمسازی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از ورایتی، دیزنی میخواهد با کاهش 3 درصد از نیروی شاغل خود به کاهش هزینه 5.5 میلیارد دلاری نزدیک گردد.

باب ایگر که دوباره به عنوان مدیر عامل دیزنی بازگشته با ارایه گزارش 3 ماهه سرانجام سال 2022 این کمپانی گفت دیزنی برای کاهش هزینه هایش می خواهد 7 هزار کارمندش را کاهش دهد. این رقم به معنی کم کردن 3.2 درصد از کل کارمندان دیزنی است که در سراسر دنیا 220 هزار نفر را در استخدام خود دارد.

این بخشی از کوشش دیزنی برای صرفه جویی 5.5 میلیارد دلاری در هزینه هایش است. ایگر گفت با اخراج این تعداد از نیروهای کار بخشی از هزینه کاهش 2.5 میلیارد دلاری از بخش کاهش هزینه های غیرمحتوایی تامین می گردد و اندازه دیگری از این بخش هم از کاهش هزینه های بازاریابی باید محقق گردد.

3 میلیارد دلار هم از هزینه های فراوری محتوا تامین می گردد که شامل برنامه های غیرورزشی خواهد بود. کاهش هزینه های تدارکات هم مورد نظر این کمپانی است و همه این هزینه ها قرار است تا سرانجام سال مالی 2024 عملی گردد.

ایگر گفت در زمینه کاهش محتوا که همه در جهت تفریح است، به چیزهای گران تر در این دنیای رقابتی بیشتر توجه می نماید.

در 3 ماه سرانجامی 2022 دیزنی با کاهش 2.4 میلیون مشترک در دیزنی پلاس برای اولین بار روبه رو شده که بخش مهمی از آن در هند و آسیای جنوب شرقی اتفاق افتاده است.

سینمای 2022 | 7 قاب از فیلم تاپ گان: ماوریک ساخته جوزف کوشینسکی

منبع: همشهری آنلاین

به "اخراج 7 هزار نفر از کمپانی مشهور فیلمسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج 7 هزار نفر از کمپانی مشهور فیلمسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید