ساخت فیلم سینمایی بر اساس بازی پرفروش دنیا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، جیسون موموآ در فیلم لایواکشن ماینکرفت ـ محصول کمپانی وارنر ـ بازی می کند. این فیلم بر اساس یک بازی پرفروش در تاریخ ساخته خواهد شد.

ساخت فیلم سینمایی بر اساس بازی پرفروش دنیا

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه به نقل از مهر، جیسون موموآ احتمالا پس از بازی در فیلم های آکوامن، حالا سر از دنیای بازی های ویدیویی ماینکرفت (Minecraft) درآورد.

ستاره آکوامن و تلماسه در حال مذاکره برای پیوستن به یک فیلم لایو اکشن بر اساس بازی ویدیویی بسیار محبوب ماینکرفت محصول کمپانی وارنر است که با فروش بیش از 238 میلیون نسخه اش در زمان انتشار بازی در سال 2011 لقب پرفروش ترین بازی تمام دوران را از آن خود کرده است.

جرد هس، کارگردان ناپلئون دینامیت کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. مری پارنت و روی لی نیز تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود و جیل مسیک برای کار روی فیلم قبل از مرگش در سال 2018 اعتباری پس از مرگ دریافت خواهد کرد.

بازی ماینکرفت اولین بار سال 2011 راه اندازی شد بلافاصله به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کرد. در این بازی، بازیکنان با استفاده از بلوک های رنگارنگ و با استخراج منابع موجود در بازی می توانند دنیای سه بعدی خود را بسازند. در سال 2021 نزدیک به 140 میلیون کاربر ماهانه از این بازی استفاده می کردند.

فیلم آکوامن و قلمرو گمشده پروژه آینده جیسون موموآ 17 مارس 2023 اکران می شود.

منبع: خبرکانادا

به "ساخت فیلم سینمایی بر اساس بازی پرفروش دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت فیلم سینمایی بر اساس بازی پرفروش دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید