ادامه ترکش های مدیریت زنوزی در ماشین سازی، روزهای بد دوقلوهای بوشهری

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، با گذشت 5 هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایران، سه تیم شاهین شهرداری بوشهر، پارس جنوبی جم و ماشین سازی تنها یک امتیاز گرفته اند و کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین تر هستند.

ادامه ترکش های مدیریت زنوزی در ماشین سازی، روزهای بد دوقلوهای بوشهری

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، 5 هفته از لیگ آزادگان برگزار شده و دو تیم بوشهری شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم برای آخر شدن در رقابت هستند. هر دو تیم به همراه ماشین سازی تنها یک امتیاز گرفتند و در رده شانزدهم و هفدهم جدول 18 تیمی لیگ یک قرار دارند.

روزهای بد دوقلوهای بوشهری

انگار قرار نیست دو نماینده استان بوشهر از هم جدا شوند و مثل دو برادر دوقلو نتایجی مشابه هم در 3 فصل اخیر گرفته اند. فصل 98 - 99 دو تیم در لیگ برتر حضور داشتند و در رده پانزدهم و شانزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر نهاده شدند تا هر دو راهی لیگ دسته اول شوند. شاهین شهرداری بوشهر با 22 امتیاز در رده آخر ایستاد و پارس جنوبی با 27 امتیاز پانزدهم شد. شاهین با 57 گل خورده، بدترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و پارس جنوبی با تنها 20 گل زده در 30 بازی، صاحب بدترین خط حمله لیگ شد.

دو تیم فصل بعد، با وجود حضور در دسته پایین تر نتایج بدی نگرفتند و حتی تا هفته های آخر، شاهینی ها شانس بازگشت به لیگ برتر را داشتند. در انتهای فصل شاهین شهرداری بوشهر با 53 امتیاز در رده پنجم ایستاد و پارس جنوبی با 5 امتیاز کمتر در رده دهم نهاده شد.

این فصل، همان تکرار قصه دو فصل قبل دو تیم اما این بار در لیگ آزادگان است. هر دو تیم با یک امتیاز در رده های شانزدهم و هفدهم جدول رده بندی قرار دارند و به لطف نتایج خیلی بد ماشین سازی با علیرضا اکبرپور، یکی دو رده با قعر جدول فاصله دارند. شاهین شهرداری بوشهر با تنها یک گل زده در این 5 هفته، صاحب بدترین خط حمله لیگ است و پارس جنوبی جم با 11 گل خورده، صاحب بدترین خط دفاع این فصل لیگ دسته اول است. مهدی قنبری در شاهین و ایمان رزاقی راد در پارس جنوبی نتایج مطلوبی نگرفتند و حالا هر هر کدام جایگاه خود را متزلزل تر از قبل می بیند. نکته عجیب در مورد تیم شاهین این است که مهدی رجب زاده، سرمربی ای که در ابتدای فصل با آن به توافق رسیدند اما پس از تعیین شدن مسائل اقتصادی این تیم از آن ها جدا شد، حالا با تیم جدیدش یعنی قشقایی در صدر جدول واقع شده است و عزم خود را برای صعود جزم نموده است.

اکبرپور، در دره سقوط

ترکش های مدیریت نادرست زنوزی در ماشین سازی هنوز هم ادامه دارد و این تیم پس از نتایج بد در فصل قبل لیگ برتر و سقوط به لیگ آزادگان، هنوز نتوانسته کمر راست کند و با علیرضا اکبرپور در دره سقوط قرار دارند. تیمی که در 5 بازی تنها یک تساوی گرفته و چه در خط دفاع و چه در خط حمله، در رده دوم بدترین ها واقع شده است. ماشین سازی نسبت به فصل پیش تفاوت زیادی کردی و حتی شاکله اصلی این تیم عوض شد اما تیره روزی های سبزپوشان تبریزی هنوز ادامه دارد و یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته دو هستند.

انتقال ناموفق در قزوین

شمس آذر قزوین تیمی است که تنها با 2 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول واقع شده است. بادرانی که فصل قبل تنها به علت تفاضل گل از صعود به لیگ برتر بازماند، پس از انتقال به قزوین و تغییر نام آن به شمس آذر حالا روزهای خوبی را سپری نمی کند و در زمره قعرنشینان لیگ یک قرار دارند. آن ها این هفته هم برابر مس شهر بابک باختند تا یک قدم دیگر به انتهای جدول نزدیک تر شوند. تیمی که 4 بازی نموده و به احتمال زیاد با رای کمیته انصباطی، ملاقات عقب افتاده این تیم برابر مس کرمان هم 3 بر صفر به سود کرمانی ها اعلام گردد. باید دید مسئولان استانی و مدیران این تیم قزوینی چه راهکاری برای شمس آذر دارند یا از انتقال این تیم به قزوین پشیمان خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ادامه ترکش های مدیریت زنوزی در ماشین سازی، روزهای بد دوقلوهای بوشهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه ترکش های مدیریت زنوزی در ماشین سازی، روزهای بد دوقلوهای بوشهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید