اقدام عجیب اسنپ برای تطمیع راننده های تپسی ، جزئیات پرونده عجیب دزدی اطلاعات به وسیله اسنپ ، رای شورای رقابت صادر شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، شورای رقابت از پرونده عجیب میان دو شرکت تاکسی اینترنتی و محکومیت شرکت اسنپ به علت شکایت شرکت تپسی اطلاع داد.

اقدام عجیب اسنپ برای تطمیع راننده های تپسی ، جزئیات پرونده عجیب دزدی اطلاعات به وسیله اسنپ ، رای شورای رقابت صادر شد

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، سپهر دادجوی توکلی، مدیر روابط عمومی شورای رقابت با اشاره به جلسه 555 شورای رقابت اظهار کرد: در این جلسه شرکت اسنپ بر اساس شکایت شرکت تپسی به رویه ضد رقابتی محکوم شده است. بر اساس شکایت تپسی شرکت اسنپ به علت استفاده از مالکیت 1000 سیم کارت و ساخت حساب های کاربری به عنوان کاربر مسافر در سامانه شرکت تپسی و دسترسی به اطلاعلات تماس حدود 14000 راننده شرکت تپسی بر اساس ماده 61 سیاست های کلی اصل 44 به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم شده است و باید جریمه پرداخت کند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر شرکت اسنپ در سال گذشته، 1000 سیمکارت خریداری نموده است و به عنوان مسافر وارد سامانه شرکت تپسی شده و به اطلاعات تماس راننده ها دست پیدا نموده و پس آن به راننده های شرکت تپسی پیشنهاد همکاری با حقوق بالاتری داده است. از آنجایی که راننده ها پیشنهاد شرکت اسنپ را قبول نموده اند، به شرکت تپسی خسارت مالی وارد شده است و شرکت اسنپ که به رویه ضد رقابتی محکوم شده است باید جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اقدام عجیب اسنپ برای تطمیع راننده های تپسی ، جزئیات پرونده عجیب دزدی اطلاعات به وسیله اسنپ ، رای شورای رقابت صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب اسنپ برای تطمیع راننده های تپسی ، جزئیات پرونده عجیب دزدی اطلاعات به وسیله اسنپ ، رای شورای رقابت صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید