اوج گیری تسلا در چین

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، تسلا در ماه فوریه 74هزار و 402 خودروی برقی ساخت چین فروخت که 32درصد رشد سالانه به همراه داشت.

اوج گیری تسلا در چین

به گزارش ایسنا، داده های انجمن خودروهای مسافری چین نشان داد شرکت خودروسازی تسلا در ماه فوریه 74هزار و 402 خودروی الکتریکی ساخت چین به فروش رساند که 56/ 31درصد نسبت به سال قبل رشد داشت. این رقم نسبت به ژانویه و زمانی که سازنده خودروهای الکتریکی ایالات متحده 66هزار و 51 خودروی الکتریکی مدل 3 و مدل Y ساخت چین را تحویل داد، 6/ 12درصد افزایش داشت. بر اساس داده های انجمن خودروهای مسافری چین، بی وای دی در ماه گذشته 191هزار و 664 دستگاه خودرو فروخت.

تسلا برنامه ریزی نموده بود کارخانه شانگهای خود را با میانگین فراوری هفتگی 20 هزار دستگاه در ماه های فوریه و مارس پس از کاهش قیمت ها در اوایل ژانویه که باعث افزایش تقاضا شد، راه اندازی کند. با این حال آخرین داده های هفتگی نشان داد فروش خرده فروشی آن در چین همچنان از سرعتی که در سه ماهه چهارم مشاهده شد کمتر است. این موضوع نشان می دهد روند افزایش قیمت های کاهشی در بزرگ ترین بازار خارج از کشور در حال کاهش است. بر اساس داده های بانک بین المللی بازرگانان چین، سهم بازار تسلا در بخش خودروهای انرژی نو چین که شامل خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی می گردد، در ماه فوریه از 10درصد در سال گذشته به 9درصد کاهش و سهم بازار بی وای دی از 27درصد به 37درصد افزایش یافت. براساس گزارش رویترز، تسلا میخواهد با تشدید رقابت، صادرات خود را افزایش داده و به بازارهای نو توسعه دهد. این شرکت تحویل خودرو به تایلند را شروع و در فوریه، اولین ایستگاه سوپرشارژر خود را در آنجا راه اندازی کرد.

منبع: فرارو

به "اوج گیری تسلا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج گیری تسلا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید