ایده هایی ساده و مقرون به صرفه برای تزئین اتاق به سبک دنیای هری پاتر

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، این توانایی های ما نیست که نشان می دهد ما واقعاً چه کسانی هستیم، بلکه این انتخاب های ما هستند که این کار را می نمایند.

ایده هایی ساده و مقرون به صرفه برای تزئین اتاق به سبک دنیای هری پاتر

آلبوس دامبلدور

ده ها سال است که داستان زیبای هری پاتر هم برای نوجوانان و هم بزرگسالان به یک مقدار مجذوب کننده و دوست داشتنی بوده و هست. همین علاقه هم در گروه های سنی مختلف باعث می گردد که بعضی از افراد بخواهند با این دنیای فانتزی بیشتر عجیبن گردد. به همین دلیل علاوه بر شخصی سازی لوازم، شاید تغییر تم اتاق به سبک مدرسه جادویی هاگوارتز یکی از جالب ترین ایده ها برای ایجاد تنوع برای خود یا خشنود کردن نوجوانتان باشد. بنابراین در این مقاله مجذوب کننده از سری های راهنماهای وبلاگ ساعت زنانه مگ این بار سری به هاگوارتز می زنیم و سعی می کنیم با ارائه ایده هایی کم خرج و در عین حال خلاقانه شما را یک قدم به ساخت دنیای جادویی خودتان نزدیک کنیم.

لیست محتوا

ایده هایی برای تزئین کمد لباس به سبک داستان هری پاتر

تزئین دیوارها و درب اتاق با تم هری پاتر

ساخت تابلوی اعلانات و چسباندن نامه پذیرش هاگوارتز به آن

انتخاب تخت و روتختی با تم هری پاتر

چیدمان اتاق بر اساس داستان هری پاتر

معرفی پرفروش ترین کالاهای وبلاگ ساعت زنانه با تم هری پاتر

ایده هایی برای تزئین کمد لباس به سبک دنیای هری پاتر

قبل از ورود به داخل اتاق بهتر است به بازدیدکنندگان اطلاع دهید که قرار است وارد دنیایی جادویی، البته با اجازه شما شوند. بنابراین توصیه می کنیم که قبل از رفتن به سمت ایده هایی که قرار است در ادامه معرفی کنیم یک تابلوی کوچک به درب بیاویزید که نشان دهنده تم اتاق شما باشد. البته در این مسیر توصیه می کنیم که از تابلو شاسی ها یا دیوارکوب های چسب دار بهره ببرید، چراکه لازم نیست با میخ به جان در اتاق تان بیافتید. حال پس از این توضیحات در اولین قدم سعی می کنیم که یکسری ایده به منظور طراحی و تزئین کمد لباس ها به سبک داستان هری پاتر را به شما ارائه کنیم.

چسباندن استیکر و برچسب روی درب کمد

جدا از اینکه دراور یا کمد شما چه رنگی و با چه نوع طراحی ای است، می توانید از یک سری پوسترهای ساده یا استکیرهای برجسته برای تزئین آن بهره ببرید. تنها کافیست چند استیکر یا برچسب مجذوب کننده با تم هری پاتر بخرید و آن ها را به شکل دلخواه روی درب کمدتان بچسبانید.

کمدتان را نقاشی کنید

رنگ کردن کمد یا دراور از آن کارهایی است که علاوه بر غلغلک دادن شور و شوق شما برای انجام یک کار هنری می تواند به افزایش خلاقیت هم یاری شایانی کند. به همین دلیل ایده های زیادی برای نقاشی و طراحی کمد یا دراور به سبک این داستان مجذوب کننده وجود دارد که در قسمت زیر چند نمونه از آن ها را برای ایده گرفتن و کار کردن مشابه آن، به شما نمایش می دهیم.

استفاده از جاجورابی هایی با طرح و تم داستان هم ایده ای دیگر برای ساخت یک دنیای جادویی است که نه تنها می توان آن را خرید بلکه در صورت پیدا نکردن چنین مدل جاجورابی هایی تنها کافیست با خرید شابلون ها یا پیکسل هایی با طرح هری پاتر و چسباندن آن ها روی جاجورابی ساده خود با چسب آکواریوم چنین وسیله ای را برای خود بسازید و آن را درون کمد لباس های خود آویزان کنید.

در بخش زیر یک نمونه شابلون زیبا با تم هری پاتر را در سایت وبلاگ ساعت زنانه برای شما جدا نموده ایم که با چسباندن آن به بخش بالایی جاجورابی ساده خود بتوانید لذت داشتن وسیله ای خاص را تجربه کنید.

کلیدهای بال دار را از سقف آویزان کنید!

یکی از ایده های مجذوب کننده برای جادویی کردن فضای اتاق ساخت یک سری بال های ساده با استفاده از کاغذ یا پارچه های نازک و چسباندن آن ها به سر کلیدها است. در صورت اعمال چنین کاری شما یک سری کلید جادویی خواهید داشت که می توانید آن ها را در نزدیکی دراور یا کمد خود آویزان کنید. به منظور اعمال ایده تنها کافیست به سادگی بال هایی را روی کاغذ سفید بکشید (استفاده از کاغذهای نازک و بافت دار بهتر است). سپس با چسب آکواریوم آن ها را روی کلیدهای قدیمی بچسبانید.

برای خرید مدل های مختلفی از کلیدهای قدیمی هم می توانید نگاهی به مغازه های قدیمی در محله های خاص شهر خود بیاندازید یا با چرخیدن در سایت وبلاگ ساعت زنانه مدل های کلیدی که دوست دارید را انتخاب و بخرید. البته برای آویزان کردن آن ها استفاده از نخ مخصوص ماهیگیری را از قلم نیاندازید.

از قلم نیاندازید که حتماً یکی را با بال شکسته بسازید!

تزئین دیوارها و درب اتاق با تم هری پاتر

اگر علاقه مندید که دیوارهای اتاق خود را به تم هری پاتر مزین کنید به شکلی که چندان شلوغ نباشد اما کاملا شیک به نظر برسد، استفاده از قاب ها، تابلوهای سه بعدی، پرچم گروه های چهارگانه هاگوارتز و تخته شاسی های باکیفیت می توانند ایده هایی مجذوب کننده باشند.

تخته شاسی های حرفه ای با این تم نه تنها به دیواره های اتاق رنگ و لعاب می دهند بلکه نقش بسیار کلیدی ای در قرار دادن شما در حال و هوای هاگوارتز دارند. در کنار این مورد شاید هنرمندی شما بر روی دیوار هم خالی از لطف نباشد و چه بسا نقاشی ای از هاگوارتز یا عینک هری بتواند کار طراحی اتاق خواب را بهتر هم کند.

البته اگر چندان نقاش ماهری نیستید، جای نگرانی نیست، چراکه ما یک ایده عالی برای اعمال چیزی که می خواهید بر روی دیوار داریم، البته به شرط آنکه یک ویدئو پروژکتور ساده در خانه داشته باشید. به منظور اعمال طرح انتخابی خود با مقدار مدنظر بر روی دیوار اتاق خواب یا کشیدن آن روی درب اتاق، تنها کافیست تصویر مورد علاقه خود را با استفاده از پروژکتور روی دیوار بیاندازید، سپس آغاز به کشیدن خطوط طبق آن کنید. مطمئن باشید که نتیجه فوق العاده خواهد بود.

در ادامه این بخش چند نمونه کار هنری بر روی دیوار با تم هری پاتر را نمایش می دهیم.

همانطور که می بینید بعضی از طرح های قابل اجرا بر روی دیوار بسیار مینیمال و ساده هستند و تنها با یک نوع رنگ مخصوص نقاشی دیوار، می توان بی هیچ دردسری طرح مدنظر را اعمال کرد. تنها چیزی که ضروری است کمی جسارت است.

ساخت تابلوی اعلانات و چسباندن نامه پذیرش هاگوارتز به آن

ساخت یک تابلوی اعلانات و چسباندن انواع عکس ها، نامه قبولی و نقشه ی بخش های مختلف به آن می تواند یکی از مجذوب کننده ترین ایده ها برای تزئین اتاق با استایل دنیای هری پاتر باشد. تنها کاری که ضروری است این است که با خرید یا ساخت تابلوی اعلانات هر چیزی که با دنیای هری پاتر جور است را پرینت بگیرید و روی تابلوی قشنگ خود بچسبانید.

انتخاب تخت و روتختی با تم هری پاتر

یک راه بسیار سریع برای به جلوه آمدن تم هری پاتر اتاق خواب به ویژه برای بچه ها استفاده از یک سرویس خواب تازه و سفارشی با تم دنیای هری پاتر است. البته با گفتن چنین جمله ای ممکن است فکر کنید که احتمالا قرار است حسابی به خرج بیافتید که در پاسخ باید بیان نمود که به هیچ وجه این طور نیست!

روتختی و روبالشتی هایی با طرح های فانتزی معمولا چندان گران نیستند و تنها تفاوت آن ها در جنس و کیفیت متریال مورد استفاده در آن ها است. بنابراین تنها خرید یک دست روتختی و روانداز شیک و جادویی همان چیزی که انتظار دارید را به شما خواهد داد. بعلاوه استفاده از کوسن هایی با طرح هاگوارتز هم می تواند به زیبایی کاناپه اتاق یا تخت خواب اضافه کند.

چیدمان اتاق بر اساس داستان هری پاتر

در کنار تمام ایده ها و لوازمی که به شما معرفی کردیم مسلما وجود اقلام تزئینی و انواع فیگور از کاراکترهای این سریال پرهوادار را نمی توان نادیده گرفت. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای بیشتر مجذوب کننده کردن محیط اتاق خود از انواع فیگور و ماگ با تم هری پاتر بهره ببرید. کوله پشتی خود را پر از پیکسل هایی با این تم کنید و همواره در گوشه جالباسی (که با یک شنل و شال گردن دانش آموزان هاگوارتز مزین شده است) به حالتی ایستاده قرار دهید.

از انتخاب موس پد، ماگ، ساعت دیواری یا رومیزی، زیر لیوانی، چراغ مطالعه، چراغ خواب، بشقاب های تزئینی و قاب هایی با تم هری پاتر در فضای اتاق خود غافل نشوید. بعلاوه بهتر است که قفسه ای مجزا برای قرار دادن فیگورهایی از کاراکترهای سریال یا انواع ماگ با تم هری تنظیم کنید. در کنار این موارد استفاده از مجموعه کتاب های هری پاتر در قفسه کتاب هم نقش بسیار پررنگی در تزئین اتاق به برترین شکل ممکن دارد.

پازل سه بعدی و لگوی هاگوارتز برای دکور بی نظیر است

اگر اهل حل پازل به ویژه مدل های سه بعدی باشید خوب می دانید که علاوه بر لذت ساخت این دسته از کالا قرار دادن دستاورد خود در گوشه ای از اتاق خواب می تواند چه جلای خاصی به محیط می دهد. در این بین هر چه مقدار پازل شما بزرگ تر باشد، مجذوب کنندهیت کار بیشتر هم به چشم می آید. بنابراین توصیه می کنیم که اگر شرایط برای شما مهیا است سری به فروشگاه لگو یا سایر فروشگاه های معتبر در زمینه فروش انواع پازل حرفه ای بزنید و یک پازل یا لگوی حرفه ای از مدرسه هاگوارتز را تهیه کنید. البته قبل از آنالیز قیمت ها در بازار باید تاکید کنیم که استثنا این آیتم چندان مقرون به صرفه قیمت نیست و ممکن است کمی در ذوقتان بخورد.

معرفی پرفروش ترین کالاهای وبلاگ ساعت زنانه با تم هری پاتر

پس از گذر از انواع ایده های ریز و درشت برای تزئین اتاق خواب، در این بخش از مقاله علاقه مندیم که شما را با یکسری محصولات کاربردی با تم دنیای هری پاتر که کاربران وبلاگ ساعت زنانه هم به شدت آن ها را دوست دارند، آشنا کنیم.

تابلو بوم فلوریزا طرح هری پاتر کد 009

تابلو بوم فلوریزا طرح هری پاتر کد 009 از جمله محصولات چوبی و با قابلیت قرارگیری روی سطوح و یا آویز است که با وجود چاپ دور تا دوری که دارد می تواند حالتی سه بعدی را نمایش دهد. جالب است بدانید که این نوع تابلوی مجذوب کننده قابل شست وشو است و زیبایی و دوامی که در برابر نور خورشید دارد آن را به یکی از گزینه های مجذوب کننده برای دکور اتاق خواب نوجوانان تبدیل نموده است.

ساعت رومیزی طرح هری پاتر کد 719

یکی از گزینه های شیک ساعت رومیزی برای تزئین اتاق به سبک دنیای هری پاتر ساعت رومیزی طرح هری پاتر کد 719 است. از جمله مشخصات مهم این کالا می توان به مواردی همانند تکنولوژی ساخت الکترونیکی، نحوه نمایش عقربه ای ساعت با نمایش رومی، باتری قلمی خور، دارای چراغ برای روشنایی در شب و وزن 0.27 کیلوگرمی اشاره نمود. بعلاوه قاب این ساعت رومیزی تمام فلزی است و به همین دلیل هم ساختاری مستحکم با ظاهری شیک دارد.

ماگ مدل هری پاتر PH-002

یکی از مجذوب کننده ترین مدل ها در بین انواع ماگ های بازار با طرح دنیای هری پاتر، ماگ مدل هری پاتر PH-002 است. این نوع ماگ جزو گزینه های سبک و تنها به وزن 300 گرم است و جنس سرامیکی آن تمیز شدن راحت لیوان تنها با یک دست را تضمین می نماید. چاپ شفاف و زیبا در کنار ابعاد قابل توجه کالا که 10x8x8 سانتی متر است این محصول را برای هواداران این کتاب و سریال به گزینه ای ایدئال تبدیل نموده است.

فیگور هری پاتر طرح هرمیون کد 0946

همانطور که در طول این مقاله هم به آن اشاره شد، استفاده از فیگور کاراکترهای داستان یکی از مجذوب کننده ترین المان ها برای تزئین میز کار و فضای اتاق شخصی است. در همین باب هم فیگور هری پاتر طرح هرمیون کد 0946 می تواند یکی از گزینه های مناسب برای چنین برنامه ای در نظر گرفته می گردد. این مدل فیگور از جنس پلاستیک فشرده است و ابعاد آن از نظر ارتفاع، طول و عرض به ترتیب 15، 8 و 7 سانتی متر است. گفتنی است که جزئیات شخصیت در این فیگور به خوبی رعایت شده است و زیبایی آن از نظر هواداران داستان هری پاتر قابل تایید است.

کاور کوسن مدل هری پاتر کد CO-35

کاور کوسن مدل هری پاتر کد CO-35 یکی از گزینه های کاربردی برای طراحی اتاق با تم این داستان است که الیاف آن از کیفیتی مناسب برخوردار است. این نوع کاور فانتزی فرمی مربعی شکل دارد و علاوه بر چاپ دقیق و با کیفیتی که دارد امکان شست وشو با ماشین لباسشویی را هم به کاربران می دهد، بعلاوه سایز آن با اغلب کوسن های ویژه کاناپه به خوبی هم ارز است.

برچسب مدل هری پاتر طرح اسکرپ بوک مجموعه 2 عددی

چه علاقه مند باشید لپ تاپ یا گوشی خود را شخصی سازی کنید و چه کمد دیواری یا یخچال، برچسب مدل هری پاتر طرح اسکرپ بوک مجموعه 2 عددی می تواند انتخابی باکیفیت و خوش رنگ و لعاب برای این کار باشد. قدرت چسبندگی این کالا واقعا خوب است و قیمت آن بر ارزش خریدش افزوده است. می توان ادعا کرد که این برچسب ها همان چیزی هستند که هواداران داستان واقعا می خواهند.

پوستر مدل هری پاتر طرح نقشه غارتگر

پوستر مقوایی پیش رو با طرح نقشه غارتگر گزینه ای مجذوب کننده با ابعاد 7 در 10 سانتی متر است که برای تزئین دیوار اتاق و درب یک انتخاب مناسب به شمار می رود. با خرید این نقشه به شما تضمین می دهیم که با تماشا هر روزه آن بر روی دیوار اتاقتان می توانید گشت و گذار در مدرسه علوم و فنون هاگوارتز را به روشنی تصور کنید.

مجسمه طرح هری پاتر مدل دامبلدور

اگر به کاراکتر دامبلدور علاقه مند باشید احتمالا مجسمه طرح هری پاتر مدل دامبلدور با ساختار ساده و کلاسیکی که دارد بتواند شما را بسیار خشنود کند. این نوع تندیس در ابعاد 7x6x11 سانتی متری از پودر سنگ و رزین ساخته شده است و ظاهر کوچک آن در کنار قیمت بسیار کمی که دارد می تواند این تدیس را برای یکی از قفسه های کتابخانه انتخاب مناسبی کند.

تابلو مدل هری پاتر Harry Pottrt کد m1426-b

تابلو مدل هری پاتر Harry Pottrt کد m1426-b یکی از تابلوهای زیبا و خاص بازار است که در ابعاد مختلفی از ارتفاع 10 سانتی متری گرفته تا 30 سانتی متری در سایت موجود است. این نوع تابلوی تم هری پاتر در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است و به راحتی تغییر رنگ نمی دهد. بعلاوه قابلیت نظافت آسان قاب پی وی سی آن از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

ساعت دیواری راویتا مدل هری پاتر کد 3338

خرید ساعت دیواری برای اتاق خواب هم از آن دسته کالاهایی است که در ایجاد فضایی جادویی به محیط اتاق شما یاری می نماید و در این میان ساعت دیواری راویتا مدل هری پاتر کد 3338 هم از این قاعده مستثنی نیست. این نوع ساعت با باتری قلمی کار می نماید و نمایش زمان را به شکل خطی و با یاری عقربه هایش نشان می دهد. این وسیله کاربردی در دسته ساعت هایی با موتور بی صدا قرار می گیرد و گفتنی است که قطر صفحه این کالا 30 سانتی متر و قاب آن از جنس پلاستیک است.

اسباب بازی زینتی مدل چوب دستی هری پاتر طرح رون ویزلی به همراه کارت قطار

اسباب بازی زینتی مدل چوب دستی هری پاتر طرح رون ویزلی به همراه کارت قطار یکی از محبوب ترین لوازمی است که به عنوان یک هوادار دنیای هری پاتر می توانید داشته باشید. این کالا تنها 20 گرم وزن دارد و با توجه به قیمتی که دارد به راحتی برای همه اقشار جامعه قابل خرید است.

جعبه موزیکال طرح هری پاتر مدلmagic002

یکی از گزینه های دوست داشتنی هدیه برای هواداران دنیای هری پاتر جعبه موزیکال طرح هری پاتر مدلmagic002 است. این موزیک باکس سرعت پخش ملودی به شکل قابل تنظیم را دارد و بدنه جعبه آن چوبی است. وزنی کلی دستگاه تنها 100 گرم است و یکی از محصولات محبوب برای اغلب افراد در هر رنج سنی ای است.

چراغ خواب طرح چهره کد 1213

چراغ خواب طرح چهره کد 1213 گزینه ای همراه با لامپ LED است که با استفاده از برق شهری کار می نماید. این نوع چراغ خواب فوق کم مصرف است و می تواند تا حدودا 5 سال برای شما کار کند، از طرفی جنس بدنه این محصول پلگسی گلاس است و با وزن بسیار کمی در حدود 210 گرم، انتخابی ایدئال برای تزئین اتاق با سبک دنیای هری پاتر است.

منبع: Good Housekeeping

پاسخ به سوالات متدوال

آیا تزئین اتاق با تم هری پاتر هزینه بر است؟

اگر جزو افراد خلاق و علاقه مند به ساخت یک سری از چیزها به شکل دستی باشید و چندان برای دکور کردن فضا سخت گیر نباشید، می توانید با زیر 500 هزار تومان اتاق شخصی را با تم دنیای هری پاتر تزئین کنید.

برای دکور اتاق با تم هری پاتر چه وسایلی می توان خرید؟

در حالت کلی خرید لوازم مقرون به صرفه قیمتی مانند ماگ، زیرلیوانی، موس پد، استیکر، ساعت دیواری یا رومیزی، چراغ مطالعه، فیگور و پوسترهایی با تم هری پاتر و مدرسه هاگوارتز می تواند گزینه هایی خوبی برای آغاز تزئین باشند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایده هایی ساده و مقرون به صرفه برای تزئین اتاق به سبک دنیای هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی ساده و مقرون به صرفه برای تزئین اتاق به سبک دنیای هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید