بازدید شبانه از تورهای گردشگری در حال حرکت در استان مرکزی

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بازدید کارشناسی از تورهای گردشگری در حال حرکت انجام شد.

بازدید شبانه از تورهای گردشگری در حال حرکت در استان مرکزی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، حسن حسینی امروز 26 تیر 1400 اظهار کرد: با توجه به فعال بودن تورهای گردشگری و ادامه دار بودن شرایط کرونایی در کشور و استان مرکزی، معاونت گردشگری همواره بر فرایند برگزاری تورها اعمال نظارت دارد و مقدار رعایت پروتکل های بهداشتی را رصد و ارزیابی می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اضافه کرد: شب گذشته کارشناسان نظارت بر تاسیسات و دفاتر خدمات مسافرتی از تورهای گردشگری در حال حرکت بازدید کردند و ضمن بررسی بیمه مسافران و قرارداد دفتر با گردشگران، رعایت موازین بهداشتی موجود در سفر هم بازدید و بررسی شد و تذکرات شفاهی برای رعایت قوانین و مقررات داده شد و همچنین تذکرات لازم برای رعایت آیین نامه های تورهای گردشگری به راهنمایان تور و مدیران دفتر خدمات مسافرتی داده شد.

او با اشاره به اینکه برخی موارد جزئی در جهت رعایت بیشتر مسائل به دفتر مذکور تذکر داده شد، گفت: در این بازدید مواردی همچون عقد قرارداد با مسافر، انجام بیمه مسافر، فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود و سفر گردشگری بدون هیچ مسئله ای انجام گرفت.

حسینی شرح داد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، تورهای داخلی طبیعت گردی به دلیل اینکه در فضای باز برگزار می شود، در حال انجام است و تمامی موارد و الزامات تحت رصد و ارزیابی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تورهای طبیعت گردی با 50 درصد ظرفیت برگزار می شود، به شکلی که خانواده ها در کنار یکدیگر هستند و مابقی مسافران با یک صندلی فاصله سفر می کنند.

منبع: توریسم آنلاین

به "بازدید شبانه از تورهای گردشگری در حال حرکت در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شبانه از تورهای گردشگری در حال حرکت در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید