بازی پوکمون گو به روزرسانی شد ، دریافت پاداش ها بدون ورود به برنامه ، ذخیره سازی بیشتر باتری

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، علاقه مندان به بازی پوکمون گو می دانند که عبور از هر مرحله و ورود به مرحله ای نو در بازی پوکمون گو تا چه حد مجذوب کننده و البته باتری بر است.

بازی پوکمون گو به روزرسانی شد ، دریافت پاداش ها بدون ورود به برنامه ، ذخیره سازی بیشتر باتری

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بازی پوکمون گو در یک به روزرسانی جالب و نو به کاربران اجازه می دهد که مراحل بازی را با Apple HealthKit و Google Fit پیگیری نمایند. این همگام سازی ماجراجویانه به شما امکان می دهد بدون باز کردن برنامه اصلی باتری خود را نیز ذخیره کنید.

این ویژگی که Adventure Sync نام دارد به کاربران اجازه می دهد تا بازی را به دو برنامه Apple HealthKit یا Google Fit متصل کنید تا پاداش های خود را به سرعت جم آوری کنید، حتی اگر برنامه بازی روی تلفن همراه شما خاموش باشد یا از افزونه Plus استفاده نکنید.

بنابراین، شما قادر خواهید بود حتی در روزهایی که فراموش می کنید بازی را آنالیز کنید نیز جایزه بگیرید. البته بر اساس پست وبلاگی طراحان بازی شما باید حتما تعیین کنید که قصد دارید تا چه حد اطلاعات را با این دو برنامه سلامتی به اشترک بگذارید یا اساس قصد این کار را دارید یا خیر.

البته نباید فراموش کنید که این ویژگی فعلا فقط در اختیار بازیکنانی خواهد بود که در مرحله 5 یا بالاتر از آن قرار دارند. بازی مجذوب کننده پوکمون گو نخستین بار در ماه ژوئیه سال 2016 منتشر شد و در تابستان گذشته محبوبیت زیادی به دست آورد.

منبع: انتخاب

به "بازی پوکمون گو به روزرسانی شد ، دریافت پاداش ها بدون ورود به برنامه ، ذخیره سازی بیشتر باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پوکمون گو به روزرسانی شد ، دریافت پاداش ها بدون ورود به برنامه ، ذخیره سازی بیشتر باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید