چه دکوری برای روی اپن آشپزخانه زیبا می گردد؟

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، اپن آشپزخانه مرز بین آشپزخانه با سالن پذیرایی یا نشیمن را معین می نماید و در نگاه اول تنها بخشی از آشپزخانه است که از سالن پذیرایی قابل مشاهده خواهد بود. به همین علت تزیین اپن آشپزخانه بسیار مهم است و می تواند تاثیر مستقیمی در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشد.

چه دکوری برای روی اپن آشپزخانه زیبا می گردد؟

برای تزیین اپن آشپزخانه می توان از دکوریجات مختلفی استفاده کرد اما اگر وسایل تزیینی انتخابی با دکوراسیون داخلی آشپزخانه و نشیمن هماهنگ نباشند نتیجه نهایی چندان رضایت بخش نخواهد شد. به همین علت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به آنالیز برترین تزیینات اپن آشپزخانه بپردازیم و لوازم دکوری مناسب این کار را خدمت شما معرفی کنیم.

در دکور اپن آشپزخانه از طبیعت وام بگیرید!

به نظرتان بهتر نیست به جای وسایل دکوری یا مجسمه هایی که از سنگ یا گچ درست شده اند از اجزای طبیعت در دکوراسیون اپن آشپزخانه استفاده کنیم؟ گل ها و میوه ها می توانند روح تازه ای به آشپزخانه ببخشند و احساس سرزندگی را در درون شما زنده نمایند. اما تزیینات طبیعی فقط به گل و میوه محدود نمی گردد.

تزیین اپن با گل و گیاه

تزیین اپن آشپزخانه با گل و گیاهان طبیعی، ایده ای بسیار جذابی است که باعث تغییر حال و هوای خودتان هم می گردد. برای این کار می توانید از گل هایی مانند نرگس یا گیاهانی مانند کاکتوس و پتوس بهره ببرید. اما حتماً در انتخاب گلدان وسواس به خرج دهید و گلدان ساده و زیبایی را انتخاب کنید که رنگی هماهنگ با دیگر لوازم خانه و آشپزخانه داشته باشد. برای مثال گلدان های سرامیکی برای نگهداری از گیاهانی مثل کاکتوس انتخاب مناسبی هستند.

تزیین اپن با میوه

اگر در پی راهی کم هزینه برای دکور اپن آشپزخانه می گشت می توانید ظرف میوه ای را روی اپن قرار دهید. البته توصیه می کنیم تا اگر علاقه مند به دکوراسیون مینیمال و ساده هستید فقط از یک نوع میوه مانند سیب قرمز بهره ببرید و میوه ها را در ظرفی ساده قرار دهید.

از خوشه گندم تا میوه درخت کاج

برای هماهنگی حال و هوای منزل با تغییر فصل ها می توانید در هر فصل از اجزای طبیعت به عنوان دکوری و برای تزیین اپن آشپزخانه بهره ببرید. برای مثال خوشه گندم حال و هوای تابستان را برای ما تداعی می نماید و میوه درخت کاج یادآور پاییز و زمستانی سرد و طولانی است.

استفاده از لوازم ساده و کاربردی در دکور اپن آشپزخانه

در دکور اپن آشپزخانه نیازی به استفاده از تزیینات منزل گران قیمت وجود ندارد و می توانید با لوازم دکوری ساده و کاربردی نمای زیبایی به این بخش از منزلتان ببخشید.

تزیین اپن با ظروف چوبی

چوب جزئی از طبیعت است که راه خود را به خانه های ما باز نموده است. استفاده از ظروف چوبی برای تزیین اپن آشپزخانه دست کمی از گل و گیاه ندارد و احساس حضور در طبیعت را برای ما زنده می نماید. البته استفاده از ظروف چوبی علاوه بر تزیین اپن، باعث می گردد تا دسترسی به بعضی ظروف پرکاربرد نیز بیشتر گردد. برای مثال تخته سرو جزو ظروف پرکاربرد آشپزخانه است که با وجود طرح های بی نظیر و زیبایش برای تزیین جزیره یا اپن آشپزخانه نیز کاربرد دارد. البته برای کسب نتیجه بهتر، ضروری است چند مدل ظرف چوبی یا سرامیکی را در کنار یکدیگر قرار دهید.

تزیین اپن با شمع

از برترین لوازم دکوری یا اکسسوری هایی که در تزیین اپن آشپزخانه کاربرد دارد می توان به شمع های رنگی یا سفید اشاره نمود. استفاده از شمع باعث می گردد تا محیط خانه و آشپزخانه شما به خصوص در شب رمانتیک و شاعرانه به نظر برسد. شما می توانید شمع های کلاسیک را درون جاشمعی های چوبی بلند قرار دهید یا شمع های وارمر را روی بانکه های شیشه ای پر از بلوط و فندق قرار داده و از تماشای دکوراسیون کلاسیک و زیبای اپن آشپزخانه تان لذت ببرید.

تزیین اپن آشپزخانه با رومیزی

در دکور اپن آشپزخانه می توانید از انواع رومیزی با طرح های سنتی یا مدرن نیز بهره ببرید. اما برای بسیاری از افراد انتخاب رومیزی سخت است و دائماً با خود می گویند روی میز ناهارخوری چی بندازم؟ حال اگر دغدغه انتخاب رومیزی برای اپن نیز اضافه گردد که قوز بالا قوز است!

اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید توصیه می کنیم در اینترنت عبارت رومیزی را جست وجو کنید و مدل های مختلف این کالای کاربردی ازجمله طرح قالی، طرح بته جقه، طرح پتینه و… را مشاهده کنید. البته می توانید از گلیم، پارچه کنفی یا پارچه ساتن ساده نیز به عنوان رومیزی برای اپن و میز ناهارخوری بهره ببرید.

تزیین اپن با بانکه شیشه ای

یک باکس چوبی را بردارید، چند بانکه شیشه ای را از غلات و حبوبات پر کنید و درون باکس چوبی قرار دهید. می توانید یک گلدان پر از گل های زیبا را نیز کنار بانکه ها بگذارید و با استفاده از آن ها اپن آشپزخانه تان را تزیین کنید.

تزیین اپن با مجسمه

در دکور آشپزخانه می توانید از انواع لوازم دکوری یا مجسمه های سرامیکی، چوبی، برنزی و… نیز بهره ببرید. این وسایل تزیینی خانه دارای رنج قیمتی بسیار متنوعی هستند و می توانید با صرف مبلغی نسبتاً کم چند مجسمه با طرح دلخواهتان را خریداری نموده و با استفاده از آن ها اپن یا سایر نقاط خانه را تزیین کنید.

تزیین اپن آشپزخانه با کتاب

از لوازم دکوری آشپزخانه می توان به کتاب اشاره نمود که شما می توانید چند کتاب آشپزی را روی یکدیگر قرار دهید و با استفاده از آن ها اپن آشپزخانه را تزیین کنید. یا گلدان های سرامیکی طرح کتاب را خریداری نموده و آن ها را در کنار هم روی اپن قرار دهید. شما می توانید گیاهان مورد علاقه تان را درون گلدان های کتابی بکارید و به این صورت با یک تیر دو نشان را بزنید.

خرید لوازم دکوری اپن آشپزخانه

برای خرید لوازم دکوری اپن آشپزخانه می توانید به صورت حضوری به بازار مراجعه کنید یا سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید. اما اگر در پی لوازم دکوری خاص و زیبا آن هم زیر قیمت بازار هستید حتماً سری به پیندو بزنید.

پیندو پلتفرمی برای ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا است که امکان خرید و فروش لوازم نو را برای مردم سراسر ایران فراهم نموده. در پیندو می توانید قیمت محصولات مورد نظر را با قیمت نمونه های مشابه در دیجی کالا مقایسه نموده و درصورتی که قیمت پیشنهادی مناسب بود برای خرید اقدام کنید.

بعلاوه اگر فروشنده هستید، می توانید لوازم نو را آگهی کنید تا آگهی شما در پیندو و دیجی کالا به نمایش درآید. به این صورت مقدار بازدید آگهی های شما 3 رقمی می گردد و می توانید در کم ترین زمان ممکن محصولات خود را بفروشید.

برای خرید و فروش در پیندو وارد سایت ما به آدرس اینترنتی https://www.pindo.irشوید یا اپلیکیشن پیندو را به وسیله گوگل پلی دانلود کنید.

منبع: فوت و فن

به "چه دکوری برای روی اپن آشپزخانه زیبا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه دکوری برای روی اپن آشپزخانه زیبا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید