با یک سلام ساده با مهمانداران هواپیما صمیمی شوید!

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، شما هم احتمالا پیش خودتان فکر می کنید که مهمانداران هواپیما خودشان را برای مسافران می گیرند و شاید به عبارت دیگر بتوان این گونه بیان نمود که مهمانداران زیاد با مسافران گرم نمی گیرند و به سوالات مسافران جواب نمی دهند. برای مثال، برای خیلی ها ضمن پرواز این پرسش پیش می آید که الان وضع هوا چه گونه است؟

با یک سلام ساده با مهمانداران هواپیما صمیمی شوید!

اما پشت آن لبخند زیبا و خوشامدگویی مهربانانه مهمانداران موضوع دیگری نهفته است و آن این است که آنها اصلا کاری به کار پرسش هایی که برای شما پیش می آید ندارند بلکه از زمانی که وارد هواپیما می شوید شروع به قضاوت و داوری شما می کنند. اما هیچ جای نگرانی نیست! همه رفتارهای رسمی مهمانداران عصا قورت داده هواپیماها را می توان با یک کلمه ساده به رفتاری محبت آمیز تبدیل کرد. در ادامه با مجله وبلاگ ساعت زنانه همراه باشید.بلیط هواپیما مناسب

ابه یانگر، که قبلا مهماندار هواپیماهای دو شرکت هواپیمایی کانتی ننتال و یو اس ایرویز اکسپرس بوده و کتابی هم با موضوع توصیه هایی به مهمانداران هواپیما نوشته است، می گوید: آدم وقتی می بیند که از بین آن همه مسافری که سوار هواپیما می شوند حتی یک نفرشان گوشش به حرف های مهمانداران بدهکار نیست و دغدغه شان فقط این است که صندلی مربوطه خودشان را پیدا کند، واقعا جا می خورد! این جا است که آدم با خودش می گوید اگر با دیوار حرف زده بودم الان جوابم را داده بود!

کارا مولر، مهماندار هواپیما، هم در این باره توصیه می کند سوار هواپیما که می شوید همین که به مهمانداران پرواز رسیدید لبخند بزنید و سلام کنید تا به چشم خود ببینید که در ضمنً پرواز شاهد چه رفتار متفاوتی از سوی آنان خواهید بود.

به گفته مولر، همین یک سلام ساده نه تنها همه روز مهمانداران هواپیما را خواهد ساخت (نیازی به گفتن نیست که چه تاثیری در خلق و خوی آنها می گذارد!) بلکه موجب می شود تا مثل زمانی که مهمان خانه آنها هستید از شما پذیرایی کنند و با شما گرم و صمیمی شوند. حتی کار ممکن است آن قدر بالا بگیرید که در هنگام پذیرایی چیزهایی به شما بدهند که به دیگر مسافران در حالت عادی نمی دهند!

مولر می گوید: اگر فقط چند ثانیه وقت بگذارید و به حرف های مهمانداران گوش بدهید متوجه می شوید که چه حرف های جالبی برای گفتن دارند.

یانگر هم می گوید: پس با این حساب، دفعه بعد که سوار هواپیما شدید، یادتان باشد که رفتاری ساده و صمیمی داشته باشید. یادتان هست بچه که بودید مادرتان همیشه می گفت هر جا رفتید اول سلام کنید؟ خب… مهمانداران هواپیما هم جزو همان آدم هایی هستند که روی زمین به آنها سلام می کنید. چه می شود که در هواپیما خودتان را می گیرید و سلام نمی کنید!؟

منبع: مجله دور و نزدیک

به "با یک سلام ساده با مهمانداران هواپیما صمیمی شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک سلام ساده با مهمانداران هواپیما صمیمی شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید