بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو تا دوشنبه تسویه می شود

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، خبرگزاری خبرنگاران- بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ روز دوشنبه هفته آینده پرداخت می شود

بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو تا دوشنبه تسویه می شود

به گزارش وبلاگ ساعت زنانه، باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان تا روز دوشنبه با برانکو پرداخت خواهد کرد. پرداخت بدهی برانکو ایوانکوویچ بزرگترین دغدغه هواداران پرسپولیس و حتی کادر فنی و بازیکنان این تیم است. همین چند شب قبل بود که یحیی گل محمدی در برنامه ای تلویزیونی بیان نمود باشگاه بهتر است در اولین فرصت پول برانکو را بدهد تا هرچه سریع تر مسائل و موانع مالی بازیکنان و کادر فنی هم برطرف شود.

در همین ارتباط خبردار شدیم باقی مانده مطالبه برانکو از طریق منابع مختلف تامین شده و بقیه مبلغ بدهی باشگاه به ایوانکوویچ تا روز دوشنبه به حساب این مربی کروات پرداخت می شود تا هم پنجره نقل و انتقالاتی سرخ ها باز شود و هم خطری بابت کسر امتیاز باشگاه پرسپولیس را تهدید نکند. به همین دلیل طی چند روز اخیر جلسات پیاپی در باشگاه و وزارت ورزش برگزار شده و این جلسات همچنان ادامه دارد.

یکی از موضوعات جنجالی این روزها مربوط به شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس است. موضوعی که باعث شده وبلاگ ساعت زنانه ایرانی و عربستانی به چند دسته مختلف تقسیم شوند. عده ای معتقد هستند پرسپولیس دچار تخلف شده و بازی باید سه بر صفر به نفع تیم عربستانی شود و عده ای هم معتقدند حق با سرخ پوشان است.

باشگاه النصر در پی شکایت خود از سرخ پوشان، از برانکو خواست تا مدرکی علیه پرسپولیس رو کند. حتی پس از این که مرد کروات این کار را نکرد، عربستانی ها به سراغ وکیل او رفتند. موضوعی که بازهم بی نتیجه ماند. به همین دلیل رسانه طرفداری گفتگویی را برانکو انجام داد تا در خصوص این موضوع با مربی سابق پرسپولیس صحبت کند. برانکو ایوانکوویچ در این گفتگو گفت که او و وکیلش حاضر نیستند علیه پرسپولیس شهادت بدهند و اگر باشگاه عربستانی در این مورد مدرکی دارد، رو کند.

باشگاه پرسپولیس توانست با طلبکاران خود تسویه حساب کند. باشگاه پرسپولیس برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مانند فصل قبل نیاز به اخذ مجوز حرفه ای دارد و یکی از شروط کسب این مجوز عدم بدهکاری به بازیکنان و سرمربیان پیشین است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس تا ساعت 22 امشب فرصت دارد تا تسویه خود را با طلبکارانش به سازمان لیگ ارائه دهد و به همین دلیل از صبح امروز تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس با دریافت مطالبات خود، توافق نامه ای را با باشگاه پرسپولیس امضا کردند.

به همین دلیل، باشگاه پرسپولیس، حق رشد باشگاه پیکان بابت انتقال امیر روستایی و سعید حسین پور را نیز پرداخت کرد و توافق نامه ای بین طرفین امضا شد تا تمام پرداخت ها اجرا شده و تا ساعت 22 امشب به فدراسیون فوتبال ارسال شود. قرار است فدراسیون فوتبال امشب تمام مدارک لازم را جمع آوری کند تا پس از بررسی، روز دوشنبه اقدامات و تسویه باشگاه ها را برای AFC ارسال کرده که مسئله ای برای صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو تا دوشنبه تسویه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو تا دوشنبه تسویه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید